Pirelli P7 - hvor får jeg dem?
Fra : Anders

Dato : 14-04-04 14:01

Jeg skal bruge dem i 205/55/r16 - jeg har læst et par test og det ser ud til
at være de bedste dæk.

Men hvor får jeg dem billigt ?? www.daekonline.dk har dem vist ikke - de
svarer i hvert fald ikke på forespørgsler.

Mvh: Anders

Fra : Peter Sindrup

Dato : 14-04-04 14:40

> [...]
>
> Men hvor får jeg dem billigt ?? www.daekonline.dk har dem vist ikke - de
> svarer i hvert fald ikke på forespørgsler.

www.daekpriser.dk giver heller ingen "hits¨"

Peter

Fra : Fly Christensen

Dato : 14-04-04 14:57

On Wed, 14 Apr 2004 15:00:46 +0200, "Anders" <a@a.com> wrote:

> [...]
>
>Men hvor får jeg dem billigt ?? www.daekonline.dk har dem vist ikke - de
>svarer i hvert fald ikke på forespørgsler.

www.reifendirekt.de

Pirelli
Sommerreifen    P 7
205/55 R16 91W    Listenpreis*: 173,20 EUR
bei ReifenDirekt.de nur 104,60 EUR

Fly

--
Kender du èn der har brug for en cand.merc.int? Send mig en mail.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 14-04-04 15:05

> [...]

>Men hvor får jeg dem billigt ?? www.daekonline.dk har dem vist ikke - de
>svarer i hvert fald ikke på forespørgsler.

Det er Viborg-Gruppen der er importør af Pirelli. De må kunne oplyse
nærmeste forhandler.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 15-04-04 06:28

Folmer Rasmussen wrote:
> Det er Viborg-Gruppen der er importør af Pirelli. De må kunne oplyse
> nærmeste forhandler.

Det _var_ Viborg-Gruppen, der _var_ importør.

Nu er det Viggo Laursen.

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 14-04-04 15:21

"Anders" <a@a.com> wrote in message
> [...]
>
> Men hvor får jeg dem billigt ?? www.daekonline.dk har dem vist ikke - de
> svarer i hvert fald ikke på forespørgsler.

Jeg har lige netop i formiddags snakket med den lokale Super Dæk Service, og
hans åbningsreplik var, da jeg spurgte til Continental dæk som de ikke har
på deres program, "alting kan skaffes !" - så det må jo også gælde Pirelli,
om de så er billige ved jeg ikke. I hvert fald var de Continental
Ecocontact3 som jeg skal have, billige i forhold til Daekonline.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Kim Thoudahl

Dato : 14-04-04 19:30

> [...]
>
>Men hvor får jeg dem billigt ?? www.daekonline.dk har dem vist ikke - de
>svarer i hvert fald ikke på forespørgsler.
BigWheels har dem til kr. 1153
/Kim