Nokia 6210 Spørgsmål
Fra : Fl Slabiak

Dato : 29-04-01 11:07

Hvad hedder den seneste firmware version til 6210. ?

Jeg har set at der kan monteres blåt lys i den, dette kræver dog at
man har mod på at spiltte den ad og er skrap med en loddekolbe.
Er der steder hvor man kan få det udført for et beløb.?

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 29-04-01 11:52

Fl Slabiak skrev:

>Hvad hedder den seneste firmware version til 6210. ?

Mener det er 5.02

>Jeg har set at der kan monteres blåt lys i den, dette kræver dog at
>man har mod på at spiltte den ad og er skrap med en loddekolbe.
>Er der steder hvor man kan få det udført for et beløb.?

Det vil jeg tro, ja.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia og Siemens-telefoner - kontakt mig.
Har du en Ericsson, så mail mig hvilken, så finder vi nok ud af det.

Fra : Nick Christensen

Dato : 29-04-01 23:25

> Hvad hedder den seneste firmware version til 6210. ?

Min har:

V 05.02
02-04-01
NPE-3
(c) NMP.

Det skulle så vidt jeg ved være den nyeste.

--

Mvh. Nick Christensen

Fra : Erik Einum

Dato : 01-05-01 10:12

"Nick Christensen" <n@tv.dk> skrev

> Min har:
>
> V 05.02
> 02-04-01
> NPE-3
> (c) NMP.

For ordens skyld:

V 05.02 = Software-versjonen
02-04-01 = Releasedato for SW-versjonen
NPE-3 = Typebetegnelsen på telefonen
(c) NMP. = Copyright Nokia Mobile Productions

Så det er strengt tatt bare første linje som sier noe om hvilken versjon det
er, til nød andre linje, da den inneholder datoen.
Tredje linje sier bare 6210 på "en annen måte", og fjerde linje sier heller
ingenting om _hvilken_ SW-versjon det er.

--
///Mvh. EE

Nokia 6210

Fra : Richard Flamsholt

Dato : 01-05-01 23:58

"Erik Einum" <erik-ein@nospam.online.no> skrev:
>(c) NMP. = Copyright Nokia Mobile Productions

NMP står for "Nokia Mobile Phones".

--
Richard Flamsholt
richard@flamsholt.dk - www.richard.flamsholt.dk

Fra : Erik Einum

Dato : 03-05-01 02:27

"Richard Flamsholt" <richard@flamsholt.dk> skrev
> "Erik Einum" <erik-ein@nospam.online.no> skrev
>
> NMP står for "Nokia Mobile Phones".

Det stemmer sikkert, trodde det stod for "Produsctios" jeg, men det er jo
forsåvidt mindre viktig mht SW-versjon. Og uansett skjønner man jo det er en
Nokia. Men, rett skal være rett; "Nokia Mobile Phones"!

--
///Mvh. EE

Nokia 6210