Holdbarhed med kompressor
Fra : Hans Mouridsen

Dato : 13-04-04 15:47

Hej

Jeg overvejer lidt at få monteret et kompressor kit på min BMW 323 M52.
Kittet er helt nyt, og der følger certifikat med, så det burde være lovligt
at køre med...

Motoren har gået 173.000, så jeg er lidt betænkelig med holdbarhed. Der
følger 2 remskiver med, alt efter hvor hårdt den skal køre, og jeg ville
vælge den der giver mindst. Det skulle resultere i omkring 250 HK.

Hvis bilen havde kørt under 80.000, ville de give garanti indtil 200.000 km.

Er der nogen som har erfaringer med kompressor og holdbarhed? Her tænker jeg
på motor, gearkasse og bagtøj.

Alternativet er vel en S50 eller S52 motor (M3), og det er jo ikke lige så
smart at køre med, selvom der er mange der gør det.

Venligst
Hans Mouridsen

Fra : Cosworth POWER

Dato : 13-04-04 21:31

> [...]
>
> Alternativet er vel en S50 eller S52 motor (M3), og det er jo ikke
> lige så smart at køre med, selvom der er mange der gør det.

Det lyder lige crazy. Hvorfor ikke købe bilen fra start som er bygget til
de hk?? Hva' m. undervogn, bremser mv.??

--
Mvh/Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - guide

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 14-04-04 16:35

Hej

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det lyder lige crazy. Hvorfor ikke købe bilen fra start som er bygget til
> de hk?? Hva' m. undervogn, bremser mv.??

Fordi en M3 koster kassen, og ikke mindst forsikringen.

Jeg har nye bremser og Eibach undervogn.

/Hans