Trailer fra den nye film Hacker (læs)
Fra : Simon

Dato : 29-04-01 11:11

i må meget gerne lige downloade den og se den:

ftp://209.115.29.157/download/com1/%7EClaudiuS%7E/hacker_trailer.mpg
eller
ftp://209.115.29.157/download/com1/~ClaudiuS~/hacker_trailer.mpg

vil meget gerne have lidt kritik !
den fylder 25mb.

Det er en trailer til mig og 3 andres eksamens projekt i film & tv valgfaget
på Nørre Gym.

mange tak - og god weekend !

mvh.Simon

Fra : Hulubulu

Dato : 29-04-01 23:09

Hmmmm........ Feedback time:

Det er for mig ikke praktisk at de to trailere jeg skal download hedder det
samme, min maskine var så venlig at overskrive den ene med den anden, og jeg
aner ikke hvilken trailer jeg har set....

Serveren dropper speed, efterhånden som downloaden skrider fremad, det kunne
det være rart ikke skete, til slut var begge downloads nede på kun
15Kbyte/sek......

Billedkvaliteten virker iorden på scenen hvor døren går op, men billederne
er lidt mørkere end jeg personligt synes om efter at døren er oppe. Jeg
ville hvis det var mit projekt arbejde med lyden, det er ikke til at høre
hvad gutten der træder ind siger.

Hvorfor skal jeg se en bil der kører igennem natten, en gut der løber, en
kode der slås fra, og en der sidder med en bærbar ?
Selvom filmen hedder Hacker, kan jeg ikke vide hvad plottet er, og hvor
filmen topper, det mangler jeg i traileren, jeg mangler at blive fanget og
gjort nysgerrig......

Musikalsk lyder det lidt som om i har set filmen "Hackers" lidt for mange
gange. http://us.imdb.com/Title?0113243 , hvis du er i tvivl hvilken film
jeg mener.

Hvad med en voice over der fortæller: Hacker, filmen hvor ????????????????,
lagt over fra den scene hvor bilen kører gennem natten, til scenen ved den
bærbare, så blev jeg som tilskuer måske klogere, på hvad filmen handler om.

Det var så ordene herfra, lige et intresseret spørgsmål kommer den på
serveren i fuld version, så den kan tygges ned på min lokale disk i løbet af
en nats tid ?

Med venlig hilsen

(c: Bo

Fra : Simon

Dato : 30-04-01 15:49

tak for feedback - og ja den kommer i fuld størrelse den 18. eller 19. maj -
vi må ikke frigive den før, af hensyn til vores filmfestival...

mvh.Simon

"Hulubulu" <hulubulu@snotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg mener.
>
> Hvad med en voice over der fortæller: Hacker, filmen hvor
????????????????,

Fra : Rune Klausen

Dato : 02-05-01 00:24

"Hulubulu" <hulubulu@snotmail.com> wrote in message
> [...]
jeg
> aner ikke hvilken trailer jeg har set....

Skyldes at det er den samme, den er bare lagt på 2 servere, hvis den ene nu
skulle blive langsom.

> [...]
> er lidt mørkere end jeg personligt synes om efter at døren er oppe. Jeg
> ville hvis det var mit projekt arbejde med lyden, det er ikke til at høre

Er rettet mere eller mindre i den endlige version

> [...]
> gjort nysgerrig......
>
> Musikalsk lyder det lidt som om i har set filmen "Hackers" lidt for mange

:)

> [...]
>
> Det var så ordene herfra, lige et intresseret spørgsmål kommer den på
> serveren i fuld version, så den kan tygges ned på min lokale disk i løbet

Mon ikke den kommer til at fylde under 600MB ?

-Rune ;)

Fra : Anders Ebbesen

Dato : 30-04-01 10:03

> [...]
> eller
> ftp://209.115.29.157/download/com1/~ClaudiuS~/hacker_trailer.mpg

OK hastighed - 75 til 100Kbps.

Hvad skal bilen med for?

Lav klipningen af bilen mere aggressiv, så det er ud somom den har fart på
eller noget.

I bruger windoze som "hackerværktøj". Kun scriptkiddies bruger det system
til at hacke fra.

Og som Hulubulu nævnte - arbejd lidt med lyden.

På plussiden skal nævnes den der "interlace" effekt i giver visse objekter.

--
Anders Ebbesen
It's only after you've lost everything that you're free to do anything.

Fra : Rune Klausen

Dato : 02-05-01 00:27

"Anders Ebbesen" <anders@ebbesen.org> wrote in message
> [...]
> eller noget.
>
> I bruger windoze som "hackerværktøj". Kun scriptkiddies bruger det system

Ja, men ligepludselig skulle det går hurtigt, og så biksede jeg et eller
andet sammen i C++
Der er ingen på holdet som har nogen rigtig viden om Linux Unix osv...

> Og som Hulubulu nævnte - arbejd lidt med lyden.
>
> På plussiden skal nævnes den der "interlace" effekt i giver visse
objekter.

Hvilke objecter er det lige ?

-Rune

Fra : Simon

Dato : 03-05-01 10:14

> objekter.

hehe den spekulerede jeg også lige over :)
-Simon

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 30-04-01 11:02

"Simon" <simons@pc.dk> wrote in message
> i må meget gerne lige downloade den og se den:

> vil meget gerne have lidt kritik !

I skal helt sikkert arbejde med jeres klipning i de "action scener" med bil
og folk der løber, hvis det skal virke lidt mere intenst.

Joakim

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 30-04-01 12:38

Joakim Lauridsen wrote:

> "Simon" <simons@pc.dk> wrote in message

> I skal helt sikkert arbejde med jeres klipning i de "action scener" med bil
> og folk der løber, hvis det skal virke lidt mere intenst.

Enig. Det virker også forlert på mig at en bil der skal virke som om den
forfølger en gut, blinker når den skal dreje.

--
/Lars

HTML software: <http://go.to/HTMLEasyColors>
Brug venligst Re: og ikke Sv: ved svar, da beskeder
der begynder med Sv: bliver slettet fra mange servere

Fra : Simon

Dato : 30-04-01 18:32

tak allesammen !

Traileren er nu mere ment som en teaser og skal ikke give den store mening
mht. opbygningen..... men vi overvejer intensivering de forskellige steder
det er foreslået - mange tak - jeg post så snart den færdige må blive
offentlig gjort (efter Nørre G's filmfestival - d.18/19)...

endnu engang tak

mvh.Simon