Kan det betale sig?
Fra : Henrik

Dato : 13-04-04 07:51

Hej NG,

Jeg (eller rettere; min kone) er den lykkelige indehaver af 1 stk. Peugeot
405 GLi St. Car fra 1991. Den har nu gået 250 kkm, og ikke været plaget af
større uregelmæssigheder (udover dem man forventer fra en fransk bil).
Da jeg står for at skulle udskifte min 406'er (firmabil), og mit daglige
kørselsbehov er faldet væsentligt, overvejer vi at droppe firmabilen helt
(det er en meget dårlig ordning) og "nøjes" med den gamle 405'er.
I den forbindelse forsvinder der jo noget komfort så jeg tænkte at man
måske kunne finde en nyere totalskadet GTX'er, og så flytte interiøret over
i min egen. En rundspørge til forskellige ophuggere viser dog at dette ikke
er en let opgave. Jeg har efterfølgende ladet mig fortælle at disse
forsikringsbiler ofte bliver eksporteret ud af landet - er det rigtigt??

Hvor finder jeg det største udvalg tæt på - tyskland eller sverige - er der
nogen her som har nogen erfaring på dette område?

Pft

Mvh

Henrik