Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
Samsung 1200NF
Fra : Ole Knudsen

Dato : 29-04-01 11:03

Hej

Jeg har lige bestilt en Samsung Syncmaster 1200NF, men læser til min skræk
at flere ikke har gode erfaringer. Så har du evt. denne skærm er jeg meget
interesseret i at høre hvordan den arbejder. Måske jeg skulle have bestilt
Lacie 22" istedet?

Ole

Fra : DaWizeGuy

Dato : 29-04-01 17:12

"Ole Knudsen" <20100030@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
> interesseret i at høre hvordan den arbejder. Måske jeg skulle have bestilt

Det er primært Samsung 900SL+ der er problemer med, ikke NF-serien.

----
Mvh
Anders

Fra : S@ndman

Dato : 29-04-01 17:35

Hejsa,

Jeg købte en 900SL+ for 1 måned siden og den var helt gal, skærmen buede ned
foroven og omvendt forneden. Jeg fik den så byttet til en 900 IFT som er
endnu dårligere. Billedet er kanon uskarpt og meget dårligt at se på. I
specifikationerne står der 1280x1024 ved 85hz men den står som default til
60hz.

Så jeg kan kun sige, undgå 900IFT og SL+, men kan selvfølgelig have været
heldig.

Nu får jeg pengene tilbage og køben en LG 915 FT Plus, jeg har set den i
funktion og den står knivskarpt og kører tilmed 1280x1024 i 100hz.

Jimmy

Fra : Michael Kornum

Dato : 29-04-01 19:17

at den kører 60hz default er jo dine skærmkort drivere og har intet med
skærmen at gøre.

michael

Fra : S@ndman

Dato : 29-04-01 21:47

Meget muligt, men mit skærmkort er et GeForce 32 mb sd-ram.

Fra : Lasse Bigum

Dato : 29-04-01 23:23

"S@ndman" <sandman@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Meget muligt, men mit skærmkort er et GeForce 32 mb sd-ram.
>
> "Michael Kornum" <mikek@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

1. Lær at quote!
2. Meget muligt, MEN, det ændrer ikke på det faktum at de STADIG kan stå
indstillet forkert per. default, prøv enten med nyere drivere til enten
skærm/grafikkort, eller biks rundt med indstillingerne.......

/Lasse

Fra : S@ndman

Dato : 29-04-01 23:33

"Lasse Bigum" <Zenith@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> indstillet forkert per. default, prøv enten med nyere drivere til enten
> skærm/grafikkort, eller biks rundt med indstillingerne.......

Det er ligegyldigt så længe skærmen er meget utydelig......

Fra : DaWizeGuy

Dato : 30-04-01 14:30

> [...]
> specifikationerne står der 1280x1024 ved 85hz men den står som default til

Du kan selv ændre skærmens opdateringshastighed under egenskaber for skærm.
Men at dømme efter anmeldelserne, er Samsung 900IFT ikke en ret god skærm,
så her er vi enige.

> Så jeg kan kun sige, undgå 900IFT og SL+, men kan selvfølgelig have været
> heldig.

Det er kun Samsungs NF serie som er værd at satse på efter min mening. Jeg
har selv fået pengene tilbage for en defekt 900 SL+, og h´nu har jeg bestilt
en 900NF som har fået fine anmeldelser.

---
Mvh
Anders