MS Windows
briani 27239
PM 8
Fra : W M

Dato : 28-04-04 19:57

Hejsa

Hvem kan lige give et godt råd om brugen af pm8.0

Jeg har lagt et billede i dk.binaer under navnet "pm8" med et skærmbillede
af min partion magic 8.0. Jeg vil gerne have at mit c-drev bliver større men
jeg kan ikke komme udover et "maximum size på 2047 Mb". Hvordan kan det
være. Er der en der vil hjælpe. Jeg får ikke rigtig noget ud af
vejledningen.

mvh

Mathisen

Fra : Fynbo

Dato : 28-04-04 20:10

"W M" <loumic@XXXmail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg kan ikke komme udover et "maximum size på 2047 Mb". Hvordan kan det
> være. Er der en der vil hjælpe. Jeg får ikke rigtig noget ud af

Konverter c:\ til FAT32 og se om det hjælper.

Fynbo
"Are you still wasting your time with spam?...
There is a solution!"

Protected by GIANT Company's Spam Inspector
The most powerful anti-spam software available.
http://mail.spaminspector.com

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 28-04-04 20:23

W M skriver:

> [...]
> jeg kan ikke komme udover et "maximum size på 2047 Mb". Hvordan kan det
> være. Er der en der vil hjælpe. Jeg får ikke rigtig noget ud af

I første ombæring skal du lige lave dit nummer 2 drev lidt mindre
(resize patition), for at du kan udvide den første partion lidt.

Dernæst kan du udvide partition 1 (den skal ændres fra FAT til FAT32)

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Fynbo

Dato : 29-04-04 04:33

> I første ombæring skal du lige lave dit nummer 2 drev lidt mindre
> (resize patition), for at du kan udvide den første partion lidt.

Ikke nødvendigt at resize først... Han bliver da spurgt om hvilken partition
han vil "TakeSpace From"
og vælger D:....

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-04-04 04:37

Fynbo skriver:

> Ikke nødvendigt at resize først... Han bliver da spurgt om hvilken partition
> han vil "TakeSpace From" og vælger D:....

Okay, det har jeg aldrig prøvet. Resizer altid først til tom plads

Fra : W M

Dato : 29-04-04 18:11

For fanden det spiller 100.

Tusind tak for svarene!