MS Windows
briani 27239
MSI pakker?
Fra : Kenneth Fritz

Dato : 28-04-04 10:08

Hejsa folkens.
Jeg har et spørgsmål angående msi pakker.
Jeg skal have skudt suns java 2 pakke ud på en 3-400 pcere, men kan pt ikke
få det til at køre.
Jeg kan få det til at køre uden at brugere skal trykke noget ved at køre
følgende, men dette kan jeg jo ikke få kørt som en bruger med
systemrettigheder nok. Hvad gør man?
msiexec /I "\\dc30e\netlogon\Java 2 Runtime Environment, SE v1.4.2_04.msi"
/qb /Lv* "C:\javainst.log" INSTALLLEVEL=200 ALLUSERS=1 DSNCONFIG="Java 2
Runtime Environment, SE v1.4.2_04.ini"

ps. har prøvet at lave en active directory regel ting som siger at den skal
smide msi pakken ud, og bruge mst filen som modification .... men selvom det
ser ud til at virke, så virker det ikke.

Nogen der kan hjælpe?
Kenneth Firtz
IT supporter
EUC Syd