MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Vil du arbejde offline?
Fra : Peer

Dato : 27-04-04 20:23

Hej NG!

Jeg har formentlig/forhåbentlig et simpelt spørgsmål som jeg håber I kan
hjælpe mig med:

Jeg skifter mellem to identiteter i Outlook Express. Den ene bruger jeg til
mail, den anden til nyhedsgrupper.
Når jeg skifter til identiteten til nyhedsgrupper, så popper der altid et
lille
vindue op med følgende tekst:

<Tekst start>

Overskrift: "Vil du arbejde offline?"

"Der er ingen tilgængelig forbindelse til Internettet i øjeblikket. Hvis du
vil se det Internetindhold, der er blevet gemt på computeren, skal du klikke
på Arbejd offline.

Klik på Prøv igen for at oprettet forbindelse"

<Tekst slut>

Der er to knapper: "Arbejd offline" og "Prøv igen"

Når jeg klikker "Prøv igen" fortsættes der uden problemer.

Vinduet kommer også enkelte gange når jeg bruger Internet Explorer, f.eks.
når jeg skal logge på homebanking.

Hvordan slipper jeg af med hele tiden at skulle klikke "Prøv igen"??

Jeg benytter XP Home Edition.

Mvh. Peer

Fra : Claus Tersgov

Dato : 28-04-04 02:00

Uheldigvis faldt Peer over tastaturet og skrev derved følgende:

> [...]
> jeg til mail, den anden til nyhedsgrupper.
> Når jeg skifter til identiteten til nyhedsgrupper, så popper der

Funktioner>konti>egenskaber>forbindelse

Sæt hak i" opret altid forbindelse med" og vælg din forbindelse.

Claus

Fra : Peer

Dato : 28-04-04 20:24

Tak! Jeg havde på fornemmeren der ikke skulle mere til

Fra : Per

Dato : 29-04-04 18:23

"Peer" <morninghair*REMOVETHIS*@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Tak! Jeg havde på fornemmeren der ikke skulle mere til

---

Godt at dit problem blev løst. Til en anden gang så henvises der til:

FUT: dk.edb.internet.software.mail+news.outlook

Mvh. Per!

> "Claus Tersgov" <nospamnews@tersgov.dk> skrev i en meddelelse

---
Denne mail er certificeret virusfri

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-04-04 18:42

"Per" <mesked@hotmail.com> skrev :

>FUT: dk.edb.internet.software.mail+news.outlook

Du har ikke sat fut og der er ikke nogen gruppe, der hedder
dk.edb.internet.software.mail+news.outlook, men derimod findes

PS.
Når du svarer på et indlæg vær rar, at citere efter netiketten på
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.

Dvs. du burde have klippet det du bundciterer væk.
Se også min signatur.

Det vil gøre det nemmere og mere behageligt at læse dine svar -
tak.

med venlig hilsen
Knud