MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
msconfig
Fra : Klaus Maass

Dato : 27-04-04 20:17

Hej til alle systemeksperter.

Er der nogen der kan fortælle mig, når jeg kører msconfig, vælger fanen
Boot.ini, hvad timeout=30 betyder.

Med venlig hilsen
Klaus

Fra : /Ole

Dato : 27-04-04 20:20

"Klaus Maass" <maass@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej til alle systemeksperter.
>
> Er der nogen der kan fortælle mig, når jeg kører msconfig, vælger fanen
> Boot.ini, hvad timeout=30 betyder.
>
> Med venlig hilsen
> Klaus

Du kører åbenbart med dualboot, og de 30 er det antal sekunder, menuen skal
stå, inden den selv loader default styresystem. Du kan ændre det ved
højreklik på "denne computer" >> egenskaber fanen avanceret >> start og
genoprettelse. Jeg gik lige ud fra, du kører XP, men ellers er det nok noget
det samme i 98.

/Ole

Fra : ///JJ

Dato : 27-04-04 23:05

/Ole wrote:
> "Klaus Maass" <maass@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Du kører åbenbart med dualboot,

Ikke nødvendigvis..... Tallet står der altid, men bliver kun brugt hvis der
er mere end et operativ-system i boot.ini :)

Mvh
///JJ

Fra : /Ole

Dato : 27-04-04 23:29

> [...]
der
> er mere end et operativ-system i boot.ini :)

Ok, det var jeg ikke lige klar over. Man lærer jo noget nyt hver dag.

/Ole

Fra : Klaus Maass

Dato : 28-04-04 09:02

> [...]
der
> er mere end et operativ-system i boot.ini :)

Mange tak for hurtig svar.
Mvh.-Klaus