MS Windows
briani 27239
hvordan udskriver jeg en liste med filer ?
Fra : MH

Dato : 27-04-04 10:42

Er windows XP bruger, men hvordan udskriver man en liste over et biblioteks
filer?
Det burde være rimeligt simpelt, men jeg kan ikke lige luerer hvordan?

På forhånd tak..

mvh
mh

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 27-04-04 10:53

http://www.karenware.com/powertools
Directory printer freeware
mvh Ebbe

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 27-04-04 11:04

"MH" <mikaelREMOVETHIS@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
biblioteks
> filer?
> Det burde være rimeligt simpelt, men jeg kan ikke lige luerer hvordan?

+++++++++++++++++++++++
Hej.

Der står noget her du nok kan bruge http://makeashorterlink.com/?M25A42328

Mvh. Jørgen Nielsen.

Fra : Niels Rune Brandt

Dato : 27-04-04 14:11

Tja, der er jo også en gode gamle dos-kommando 'tree'
Skriv 'tree /?' for hjælp

/NRB

Fra : Kim Michael Larsen

Dato : 27-04-04 16:01

> Er windows XP bruger, men hvordan udskriver man en liste over et
biblioteks
> filer?
> Det burde være rimeligt simpelt, men jeg kan ikke lige luerer hvordan?

Prøv den her i det katalog du vil udskrive.

dir/-p /o:n > lpt1

mvh Kim.

Fra : Nederbasse

Dato : 27-04-04 16:18

> [...]
biblioteks
> filer?
> Det burde være rimeligt simpelt, men jeg kan ikke lige luerer hvordan?

Du kan skrive dir *.* > indhold.txt i en prompt i den mappe du vil liste,
der bliver så lavet entxt fil med navnet indhold

Lars