MS Windows
briani 27239
xp til win98 ?
Fra : Michael Petersen

Dato : 26-04-04 14:44

Jeg har prøvet at install. XP på min gamle 266MHz, men det er sku for sløvt.
Nu vil jeg gerne tilbage til win98. Det kan jeg bare ikke. JEg har
konverteret til FAT32. Jeg har lavet 6 XP boot disk, og vil gerne bruge mit
cd cdrev til at install win98, men jeg kan KUN se a: og C: .

Hvad gør jeg ????

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 26-04-04 15:03

Michael Petersen skrev:

> Jeg har lavet 6 XP boot disk, og vil gerne bruge mit cd cdrev
> til at install win98, men jeg kan KUN se a: og C: .
>
> Hvad gør jeg ????

Boot på en Win98-bootdiskette med CD-support.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Michael Petersen

Dato : 26-04-04 15:21

> Boot på en Win98-bootdiskette med CD-support.

hvordan finder jeg sådan een ?

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 26-04-04 21:50

"Michael Petersen" <hl@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:408d1aca$0$470$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> hvordan finder jeg sådan een ?

Læg din Windows 98 CDROM i CD-ROM drevet og kør:
\tools\mtsutil\fat32ebd\fat32ebd.exe

--
Mvh Bjarne Duelund
http://www.danbbs.dk/~duelund/pcinfo/

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 26-04-04 15:28

Michael Petersen skrev:

> hvordan finder jeg sådan een ?

Jeg mener den følger med til Win98. Ellers kan du hente den her:
<http://www.bootdisk.com/>.

--
Hilsen
Madsen