MS Windows
briani 27239
System 32
Fra : Jesper S. Jensen

Dato : 25-04-04 16:55

Er der nogen der ved hvordan man kan få stoppet system 32 til at starte op
samtidig med Windows XP, findes der et program som kan afhjælpe mit problem
MVH
Jesper

Fra : Carl Drud

Dato : 25-04-04 17:00

On Sun, 25 Apr 2004 17:54:52 +0200, Jesper S. Jensen wrote:

> Er der nogen der ved hvordan man kan få stoppet system 32 til at starte op
> samtidig med Windows XP, findes der et program som kan afhjælpe mit problem

Kunne du ikke bruge svaret du fik i:

Carl

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 25-04-04 19:20

In article <250404.180005.desmw.2@ID-74459.news.uni-berlin.de>,
carl.drud@myrealbox.com says...

> Kunne du ikke bruge svaret du fik i:

Det kunne være at der er andre end mig (Jesper S. Jensen, feks.) der
bortfiltrerer alt hvad denne Pilgaard skriver.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 26-04-04 14:34

Den Sun, 25 Apr 2004 20:19:34 +0200, Jesper G. Poulsen
<ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> skrev:

>In article <250404.180005.desmw.2@ID-74459.news.uni-berlin.de>,
>carl.drud@myrealbox.com says...

>Det kunne være at der er andre end mig (Jesper S. Jensen, feks.) der
>bortfiltrerer alt hvad denne Pilgaard skriver.

Det var da interessant at vide. Jeg har ellers svaret dig på et
spørgsmål du stillede i dk.edb for nylig.
Det lar' jeg så være med for eftertiden.

--
Med venlig hilsen, Michael Pilgaard

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 26-04-04 14:36

Den Mon, 26 Apr 2004 15:34:06 +0200, Michael Pilgaard <mipi@image.dk>
skrev:

>Det var da interessant at vide. Jeg har ellers svaret dig på et
>spørgsmål du stillede i dk.edb for nylig.
>Det lar' jeg så være med for eftertiden.

Nå ja, du kan jo ikke se det!

--
Med venlig hilsen, Michael Pilgaard

Fra : Carl Drud

Dato : 26-04-04 10:29

On Sun, 25 Apr 2004 20:19:34 +0200, Jesper G. Poulsen wrote:

> Det kunne være at der er andre end mig (Jesper S. Jensen, feks.) der
> bortfiltrerer alt hvad denne Pilgaard skriver.

Det er muligt, men næppe i Jespers S.' tilfælde idet han har læst
Michaels svar:

http://www.google.com/groups?ie=UTF-8&oe=UTF-8&as_umsgid=408be27a%240%24280%24edfadb0f@dread12.news.tele.dk&lr=&hl=da

Carl