MS Windows
briani 27239
Redning af "Quick Formateret NTFS partion"
Fra : Jørgen Lysgaard

Dato : 25-04-04 12:11

Under er om partionering af en del af en af harddiskene, opstod der en
mindre fejl på XOSL bootmanegerens partion. Dette problem har jeg løst, men
under dette har jeg åbenbart prøvet at installere XOSL på min Windows 2000
root partion, så den nu er tom.

Er det muligt at genskabe hele eller dele af det oprindelige filsystem ?

Jeg har på en anden partion nu installeret windows 2000.

Jørgen Lysgaard

Fra : Jan Rose Iversen

Dato : 25-04-04 12:22

Du kan prøve med et program som hedder GetDataBack for NTFS eller FAT, alt
efter hvilket filsystem du bruger.

Hilsen Jan "Post"

Fra : Jørgen Lysgaard

Dato : 25-04-04 21:54

Hej

Getdataback kan finde mine data, og giver mig håbe om at rede hele
partionen,
men det er desværre ikke gratis

Jørgen

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 26-04-04 11:25

"Jørgen Lysgaard" <j.lysgaard@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Getdataback kan finde mine data, og giver mig håbe om at rede hele
> partionen,
> men det er desværre ikke gratis
>
> Jørgen
+++++++++++++++++++++
Hej.

Prøv at kig her http://www.pcinspector.de/file_recovery/UK/welcome.htm
programmet hedder PC Inspector, og er gratis.

Mvh. Jørgen Nielsen.

Fra : Jørgen Lysgaard

Dato : 26-04-04 18:22

Hej Jørgen

Jeg tror ikke PC Inspector ville kunne have hjulpet mig da det endnu ikke
virker hvis NTFS fil systemt er slettet eller beskadiet.

Det viste sig at jeg stadig ikke havde reformateret den harddisk som
partionen lå på indtil December 03,
denne sammenholdt med info fra getdataback og muligheden for at åbne filer i
det oprindelig igennem GDB har gjort at jeg har redet alle væsentlige data,
og fået W2k op at kørere som det gjorer i december jeg mangler kun at
installere opdateringerne som er kommet til programmerne i den mellemligende
periode.

Jørgen Lysgaard

"Jørgen Nielsen" <jorgenbs@NOMORESPAMnielsen.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:408ce31c$0$161$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...