MS Windows
briani 27239
er mit system for varmt
Fra : Poul Johannsen

Dato : 25-04-04 10:25

Hej

Jeg tror mit system er for varmt. Se billedet på dk.binaer

Bundkortet er 36 grader varmt og CPU er 47 grader
Harddisken er 39-40 grader.

Mvh Poul

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 25-04-04 10:30

Poul Johannsen skriver:

> Jeg tror mit system er for varmt. Se billedet på dk.binaer
>
> Bundkortet er 36 grader varmt og CPU er 47 grader
> Harddisken er 39-40 grader.

For mig ser det ganske normalt ud.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Poul Johannsen

Dato : 25-04-04 11:18

Hej

> For mig ser det ganske normalt ud.

Ok. Takker for svaret.
Jeg har en 80x80mm blæser der suger den varme luft ud af kabinettet. Er det
nok? Eller skal jeg have en mere?

Mvh Poul

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 25-04-04 12:07

Poul Johannsen skriver:

> Ok. Takker for svaret.
> Jeg har en 80x80mm blæser der suger den varme luft ud af kabinettet. Er det
> nok? Eller skal jeg have en mere?

Normalvis er blæseren i poweren nok, husk at følg "luftvejen" i et ATX
kabinet rigtigt, ellers kan du risikere at dine blæsere modarbejder
hinanden.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 25-04-04 14:47

In article <c6fvug$3na$1@news.net.uni-c.dk>, poul-
johaFJERNESnnsen@rnet.dk says...

> Bundkortet er 36 grader varmt og CPU er 47 grader
> Harddisken er 39-40 grader.

Hvad har det med Windows at gøre?

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.system.ms-windows

En hardwaregruppe vil være mere passende alt afhængigt af dine ønsker
til det videre forløb (skal der skæres hul er det casemodding, måles
der forkert er det bundkort; desuden kan overclocking og stoej være
oplagte steder).

FUT:dk.admin.netikette

--
Med venlig hilsen/best regards