MS Windows
briani 27239
Nogen som har et bud på denne gentagne fej~
Fra : Henning Lund

Dato : 24-04-04 21:03

Hændelsestype: Fejl
Hændelseskilde: System Error
Hændelseskategori: (102)
Hændelses-id: 1003
Dato: 24-04-2004
Klokkeslæt: 21:14:16
Fejlkode 0000000a, parameter 1 c0c6a5c0, parameter 2 00000001, parameter
3 00000000, parameter 4 804fd9bd.

Yderligere oplysninger finder du under Hjælp og support på
http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp. (jaja den er god med jer, der
findes jo aldrig svar)
Data:
0000: 53 79 73 74 65 6d 20 45 System E
0008: 72 72 6f 72 20 20 45 72 rror Er
0010: 72 6f 72 20 63 6f 64 65 ror code
0018: 20 30 30 30 30 30 30 30 0000000
0020: 61 20 20 50 61 72 61 6d a Param
0028: 65 74 65 72 73 20 63 30 eters c0
0030: 63 36 61 35 63 30 2c 20 c6a5c0,
0038: 30 30 30 30 30 30 30 31 00000001
0040: 2c 20 30 30 30 30 30 30 , 000000
0048: 30 30 2c 20 38 30 34 66 00, 804f
0050: 64 39 62 64 d9bd

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hl@lite.dk

Fra : J.K.Arning

Dato : 24-04-04 22:52

Henning Lund wrote:
> [...]
> Klokkeslæt: 21:14:16
> Fejlkode 0000000a, parameter 1 c0c6a5c0, parameter 2 00000001,
> parameter 3 00000000, parameter 4 804fd9bd.

Eventid.net ( godt sted at lede efter forklaringer på den type fejlkoder )
mener følgende:

"Error code 0000000a = "IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL" - The error that generates
this bug check usually occurs after the installation of a faulty device
driver, system
service, or BIOS. For additional details see the link to error code
0x0000000a."

På DK .. Det er formentligt et driver problem .. en hardware komponent i dit
system
har problemer med si driver .. spørgsmålet er så bare hvilken

Regards

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 24-04-04 23:04

Den Sat, 24 Apr 2004 22:02:53 +0200, "Henning Lund"
<falsk_adresse@noget.invalid> skrev:

> [...]
>Dato: 24-04-2004
>Klokkeslæt: 21:14:16
>Fejlkode 0000000a, parameter 1 c0c6a5c0, parameter 2 00000001, parameter

Hardwarefejl eller driverfejl.
Min pc har haft samme type fejl. Den forsvandt først da jeg byttede om
på rækkefølgen på de pci-kort der sidder i pc'en.
Der er kun hård fejlsøgning der hjælper, efter min erfaring.

--
Med venlig hilsen, Michael Pilgaard

Fra : Henning Lund

Dato : 25-04-04 05:30

Michael Pilgaard skrev:

> Hardwarefejl eller driverfejl.
> Min pc har haft samme type fejl. Den forsvandt først da jeg byttede om
> på rækkefølgen på de pci-kort der sidder i pc'en.
> Der er kun hård fejlsøgning der hjælper, efter min erfaring.

Tak for svaret til jer begge, nå men så må jeg igang med luppen på
maskinen, ejeren siger ellers at der ikke er rørt ved drivere mm
indenfor det sidste ½ år, så det er nok noget hardware halløj.