MS Windows
briani 27239
NDISWAN.VXD
Fra : Torben

Dato : 24-04-04 17:09

Jeg har et problem med min bærbare med windows 98SE. Hver gang den starter
mangler den en fil der hedder NDISWAN.VXD Er det nogen der har dene fil
liggende, eller kan fortælle hvordan jeg tar den ud fra CD'en??

Jeg har prøvet geninstallation og diverse programmer der skulle kunne løse
problemet!!

Torben

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-04-04 17:19

"Torben" <75568799antispam@stofanetantispam.dk> skrev :

>Jeg har et problem med min bærbare med windows 98SE. Hver gang den starter
>mangler den en fil der hedder NDISWAN.VXD Er det nogen der har dene fil
>liggende, eller kan fortælle hvordan jeg tar den ud fra CD'en?

Start => kør => sfc => mærk af, at der skal udpakkes en fil,
kopier/skriv filnavnet ind => Start.
--
Knud

Fra : Torben

Dato : 24-04-04 18:14

windows 98SE. Hver gang den starter

> Start => kør => sfc => mærk af, at der skal udpakkes en fil,
> kopier/skriv filnavnet ind => Start.
> --

Tak for det! Men så er det bare lige hvilken fil jeg skal udpakke!

Torben

Fra : Rudi Stegen

Dato : 24-04-04 19:43

Hej Torben, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> Tak for det! Men så er det bare lige hvilken fil jeg skal udpakke!

Ndiswan.vxd formentlig

Tilsyneladende ligger den i Net9.cab-filen, jf.
<http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;238668>

PS: Hvis du har Windows/Total Commander, kan den søge i pakkede filer
(stå på cd'en, Alt+F7 [søgning] og afmærk "søg i pakkede filer").
Meget typisk har jeg Windows Commander, men netop for nogle dage siden
glemte jeg min Win98 SE cd hos en bekendt, hvorfor jeg ikke har den.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Torben

Dato : 25-04-04 11:09

> [...]
> Meget typisk har jeg Windows Commander, men netop for nogle dage siden
> glemte jeg min Win98 SE cd hos en bekendt, hvorfor jeg ikke har den.

Takker for svarene! Da jeg først fandt ud af den lå i Net9.cab-filen var det
nemt.
Jeg åbnede bare filen på min bæerbare, fra cd-rommet i den stationære, og
trak filen ud på skrivebordet! lagde den så ind i windows/system......

Torben

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-04-04 19:44

"Torben" <75568799antispam@stofanetantispam.dk> skrev :

>Tak for det! Men så er det bare lige hvilken fil jeg skal udpakke!

?

Der er vel ikke flere, der hedder det samme på din windowscd?

Det må vel være NDISWAN.VXD du mangler, når det er det Windows
siger mangler.
--
Knud

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 25-04-04 10:53

"Torben" <75568799antispam@stofanetantispam.dk> skrev i en meddelelse
> Tak for det! Men så er det bare lige hvilken fil jeg skal udpakke!
>

> Torben
Hej Torben.

Den er i denne fil NET9.CAB, som ligger i WIN98 mappen.

Mvh. Jørgen Nielsen.