MS Windows
briani 27239
Alle data slettet ?
Fra : NTFS

Dato : 23-04-04 07:15

Jeg er vist kommet til at kvaje mig. Jeg installerede et program, der hedder
System Commander til brug som bootmanager (eller foolmanager...?) Resultatet
er at den ene af to harddiske er blevet næsten "usynlig". I Partition Magic
står drevet anført som "hidden HPFS" og mangler også drevangivelse. Ser jeg
under "info" kommer fejlmeddelelsen "Error # 102 Boot sector information not
correct" og den eneste mulige handling i Partition Magic er "delete" Findes
der monstro en anden mulig handling end at slette dette drev, der indeholder
vigtige filer ?

mvh
Niels

Fra : Anders Pedersen

Dato : 23-04-04 14:19

On Fri, 23 Apr 2004 08:15:06 +0200, NTFS wrote:

> [...]
> der monstro en anden mulig handling end at slette dette drev, der indeholder

Der er nok kun en udvej at slette partitionen og oprette dne igen.
dine vigtige filer kan jo redes igen med foreksembel getdataback.

Også kunne du for fremtiden en anden bootmanager så problemet ikke kommer
igen.
som foreksembel mrbooter
som jeg ingen problemer har haft med

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 23-04-04 14:31

"NTFS" <kuros@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Findes
> der monstro en anden mulig handling end at slette dette drev, der

Hej Niels.

Prøv at se her http://www.symantec.com/techsupp/primus/id4303.html

Mvh. Jørgen Nielsen.

Fra : NTFS

Dato : 23-04-04 17:22

Jeg takker for de gode råd, som jeg vil arbejde videre med.

mvh
Niels