MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Screensaver.
Fra : Erik Jakobsen

Dato : 22-04-04 14:14

Hej.

Jeg har et .jpg billede, jeg gerne vil have som screensaver. Hvordan gør jeg
det, og hvor skal det
placeres ?.

mvh, Erik

Fra : Jens Jensen

Dato : 22-04-04 20:39

Kører du Windows 3.0, 3.1, 3.11, 95, 95SE, 98, 98/2, ME, XP, NT 3,51, NT 4.0
eller 2000?

Fra : Ulvir

Dato : 22-04-04 21:35

"Jens Jensen" <hansemannæluchter@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Kører du Windows 3.0, 3.1, 3.11, 95, 95SE, 98, 98/2, ME, XP, NT 3,51, NT
4.0
> eller 2000?

Windows F16..

--
Womens intuition is the result of millions of years of not thinking.

Fra : Poul Erik

Dato : 22-04-04 23:07

On Thu, 22 Apr 2004 22:34:57 +0200, "Ulvir" <augustus@mail.dk> wrote:

>"Jens Jensen" <hansemannæluchter@mail.dk> skrev i en meddelelse
>4.0
>
>Windows F16..

Hvis det er sådan noget, hedder den
Windows CE,ME,NT

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.tele.cykeldk

Fra : Erik Jakobsen

Dato : 23-04-04 06:13

"Jens Jensen" <hansemannæluchter@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Kører du Windows 3.0, 3.1, 3.11, 95, 95SE, 98, 98/2, ME, XP, NT 3,51, NT
4.0
> eller 2000?

Jeg kører Windows XP.

Erik.

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 23-04-04 11:22

> [...]
> Hej.
>
> Jeg har et .jpg billede, jeg gerne vil have som screensaver. Hvordan gør

Hej Erik.

Du skal højreklikke på skrivebordet, og herefter vælge punktet egenskaber.
Så kommer der en, med forskellige faneblade. Et af dissse faneblade hedder
pauseskærm, og dette vælger du . Så skal du vælge den pauseskærm, der hedder
Diasshowet Billeder, og indstillinger, så resten skulle gerne komme af sig
selv.

Mvh. Jørgen Nielsen.