MS Windows
briani 27239
Start af TurboNote
Fra : Niels Wrang

Dato : 22-04-04 12:08

Hej nyhedsgruppe !

Et lille problem. Jeg har et kalender-program kaldet TurboNote, hentet fra
nettet. Det fungerer godt og har en genvej fra skrivebordet. Men mit ønske
er, at programmet TurboNote starter op når jeg starter pc'en, således at
alle små gule posters med mine aftaler står på skærmen. Men hvordan gøres
det ? Kan nogen hjælpe, og hvis ja, så gerne klippet lidt ud i pap til en
nybegynder. Jeg bruger Windows XP Home.

Venlig hilsen Niels
--
Niels Wrang
Kastrupgaardvej 5 , 2770 Kastrup

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 22-04-04 12:27

"Niels Wrang" <nwrang@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det ? Kan nogen hjælpe, og hvis ja, så gerne klippet lidt ud i pap til en

Højreklik på din skrivebordsgenvej, vælg "Kopier", højreklkik på "Start"
knappen og vælg "Åbn".
Find folderen "Start" i folderen "Programmer", højreklik I denne gruppe og
vælg "Indsæt genvej".
Så skal dit program starte med Windows ved næste boot.
Virker til stort set alle programmer.

--
Mvh

Fra : Niels Wrang

Dato : 22-04-04 14:21

Hej Jesper !

Tak for hjælpen med TurboNote. Det virker fint.

mvh Niels