MS Windows
briani 27239
IrfanWiew
Fra : Ukendt

Dato : 22-04-04 12:10

Hej !

Jeg har flere gange set IrfanWiew anbefalet som billedfremviser her i
gruppen.

Tilsyneladende skulle den også kunne dække mit primære behov: At lave et
selvkørende billedshow som exe-fil.

Jeg kan lave mit billedshow og kan køre det manuelt, men når jeg vil gemme
som exe-fil, er der noget der går galt.
Filen bliver dannet uden fejl og størrelsen på filen er også troværdig.

Men: Der vises kun første billede, hvorefter den kun viser den valgte
baggrundsfarve. Jeg kan se og høre på harddisken, at den henter nye billeder
ind, men de forbliver usynlige.
De brugte billeder er udelukkende jpg.

Jeg har prøvet på en pc med XP home og på en med WinME. Men med samme
resultat.

Hvad er det, som går galt ?

Med venlig hilsen

Abricosicus

Fra : kk

Dato : 22-04-04 14:41

"Abricosicus" <abricosicus_snabela_hotmail.com> wrote in message
> [...]
> ind, men de forbliver usynlige.
> De brugte billeder er udelukkende jpg.
>
> Jeg har prøvet på en pc med XP home og på en med WinME. Men med samme

Hej,

Selv om det ikke er til megen hjælp, kan jeg fortælle, at det virker
fint på WINXP PRO med IrfanView ver 3.90 (Alle plugins installeret)
mvh
kk