MS Windows
briani 27239
Temp. Internet Files i Win98
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 22-04-04 08:38

Mit (og sikkert nogle millioner andres) C-drevs mappestruktur ser
således ud mht. Midlertidige Internet Filer:

+ Windows
+ Temporary Internet Files
+ Content.IE
16 undermapper ...*)

*) hvis 'navne' alle består af en kombination af otte bogstaver og tal,
og som indeholder både cookies og alverdens andre mærkelige
småfiler som tilsammen kan løbe op i mange hundrede MB.

Og nu er mit spørgsmål til jer som ved så meget: Kan jeg risikofrit -
ud over at jeg nu har slettet indholdet i disse 16 undermapper - også
slette selve de tommer mapper? Eller er de vitalt nødvendige for
at fremtidige midlertidige filer kan lægges sig på deres rette plads?

--
Forbindtligst:
Jørgen www.emiGrandt.dk

Fra : Rudi Stegen

Dato : 22-04-04 14:47

Hej Jørgen Grandt, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> [...]

> risikofrit - ud over at jeg nu har slettet indholdet i disse 16
> undermapper - også slette selve de tommer mapper?

Yep, væk med dem. Du kan endda gøre det inde fra IE's under
Internetnetindstillinger (som også ligger i Kontrolpanelet) under
'Midlertige filer' => 'Slet filer'. Der kommer en boks op, og hvis du
sætter flueben i denne, slettes mapperne også.

IE laver automatisk nogle nye (normalt kun 4, i hvert fald hos mig),
når du næste gang browser omkring.

--
Hygge fra Århus - Rudi