MS Windows
briani 27239
Fuld skærm
Fra : Erik Møller

Dato : 22-04-04 08:39

Hej. Hvad gør jeg, websites åbner minimeret? XP Pro.

Vh. Erik

Fra : Simon Nielsen

Dato : 22-04-04 08:45

"Erik Møller" <bygholmen@stofanet.dk> wrote in message
> Hej. Hvad gør jeg, websites åbner minimeret? XP Pro.

Åben en explorer maksimer den og luk den, så skulle den gerne have gemt det,
du skal huske kun at have det ene vindue åbent ellers virker det ikke.

Mvh
Simon

Fra : Niels Rune Brandt

Dato : 22-04-04 08:52

Og så skal du bruge filer > luk. Jeg kan ikke få det til at virke hvis jeg
bare lukker på krydset

Rune

Fra : Simon Nielsen

Dato : 22-04-04 08:57

"Niels Rune Brandt" <nielsrune@hotmail.com> wrote in message
> Og så skal du bruge filer > luk. Jeg kan ikke få det til at virke hvis jeg
> bare lukker på krydset
>
> Rune

Ja det er rigtigt en lille forglemmelse, hvis man trykker på krydset er det
en tvingende luk men med filer > luk lukker man og gemmer indstillinger.

Mvh
Simon

Fra : Erik Møller

Dato : 22-04-04 09:03

Jeg er ked af at sige det, men det hjælper ikke.
Erik

Fra : Ole C

Dato : 22-04-04 09:59

Erik Møller skrev blandt andet:

> Jeg er ked af at sige det, men det hjælper ikke.
> Erik

Prøv i stedet at trække vinduet ud i fuld størrelse - eventuelt med
piletasterne - og luk derefter.
Eller prøv på Google at finde et lille program der hedder "Iemaximizer".

--
vh
Ole C

Fra : L. E. P.

Dato : 22-04-04 10:20

Thu, 22 Apr 2004 09:39:01 +0200 skrev "Erik Møller"
<bygholmen@stofanet.dk> i en meddelelse:

>Hej. Hvad gør jeg, websites åbner minimeret? XP Pro.
>
>Vh. Erik

Hvad mener du med minimeret? Kan IE kun ses i proceslinien eller kan
du også se den som et (lille) vindue?

Hvis det sidste er tilfældet, kan du prøve at trække i hjørner/kanter
til den fylder den fylder hele skærmen.

Du kan ikke få IE til altid at åbne maksimeret.

Hilsen Lars EP

Fra : Erik Møller

Dato : 22-04-04 11:09

Jep. Det hjalp.