MS Windows
briani 27239
altså kun bruge linsys routeren som en til~
Fra : mh

Dato : 22-04-04 05:38

Kan man bruge kun uplink porten på en linksys router , fra en anden zyxel
prestige 650 med kun en 10/100 lan udgang.

altså kun bruge linsys routeren som en tilstuttet switch til zyxel prestige
routeren 650-r via dens UPLINK PORT ???????

tak for svarene

, jeg prøver mig frem ,der sidder jo en indbygget switch med 4 porte i
linksysen befsr41 v1

standard

michael
skive

Fra : MRN

Dato : 22-04-04 10:45

> [...]
>
> tak for svarene
>
> , jeg prøver mig frem ,der sidder jo en indbygget switch med 4 porte i

Prøv i dk.edb.netvaerk

De kan sikkert hjælpe dig...

MRN