MS Windows
briani 27239
opdatering a xp
Fra : carsten

Dato : 21-04-04 20:11

Min xp sige hve dag at der er e ny opdatering kb835732.
jag insalerer dene opdatering en den komer igen næse dag.
hvad er problemet?????
kh carsen

Fra : Jens Jensen

Dato : 21-04-04 21:22

Start med et tastatur, der fungerer.

Fra : Sander

Dato : 21-04-04 21:40

"Jens Jensen" <hansemannæluchter@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Start med et tastatur, der fungerer.<
Det var ikke en pæn bemærkning, der er
ikke grund til at smide med sten bare fordi
der måske er andre der ikke er lige så gode
til at stave som du er, ???

Sander.

En hurtig søgning på Google fortæller at det er en sikkerhedsopdatering,
men hvorfor du får den hele tiden ved jeg ikke, er du sikker på at du får
den installeret, ????

Fra : ChristianTC

Dato : 21-04-04 21:54

"Jens Jensen" <hansemannæluchter@mail.dk> wrote in message
> Start med et tastatur, der fungerer.
>
> "carsten" <carstem@dr.dk> skrev i en meddelelse

Og så kan du starte med at svare under det du citerer istedet for
ovenover!!!

Fra : Søren V. Pedersen

Dato : 23-04-04 22:05

Der er åbenbart ikke megen hjælp at hente her - udover kommentarer om
stavning og hvor man skal svare - over eller under.

Jeg har faktisk nøjagtig samme problem - med samme opdatering. Den kommer
hver dag - selv om jeg allerede har installeret 2 gange.

Hilsen
Søren

Fra : Else Holm

Dato : 24-04-04 09:47

"Søren V. Pedersen" <drus@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har faktisk nøjagtig samme problem - med samme opdatering. Den
> kommer hver dag - selv om jeg allerede har installeret 2 gange.

Jeg har samme problem.
Opdateringen blev installeret via webstedet, da jeg hentede den
(sammen med de andre opdateringer, der blev udgivet samtidig) den 14.
april - og siden har den meldt sin ankomst hver dag. Jeg har sagt ja
til at installere et par gange siden, men i hvert fald så sent som i
går, kom der igen en melding om, at der var nye opdateringer, nemlig
KB835732.
Har nogen en forklaring?

--
Else

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 24-04-04 10:35

> [...]
> Der er åbenbart ikke megen hjælp at hente her - udover kommentarer om
> stavning og hvor man skal svare - over eller under.
+++++++++++++++++++
Hej.
Det er da også bedre at folk skriver under det de svare på, istedet for over
det. Så folk gør det ens.

Mvh. Jørgen Nielsen.

Fra : Søren V. Pedersen

Dato : 25-04-04 02:46

Nu er der altså flere, der har forholdt sig til, om man skal svare over
eller under indlægget - men ingen har budt på, hvad problemet måtte være,
eller forholdt sig konstruktivt til det - selv om endnu en har meldt sig med
samme problem!

Det er der jo ikke megen hjælp at hente i!

Søren