MS Windows
briani 27239
spontan sluk
Fra : ChristianTC

Dato : 21-04-04 19:15

Hej Ng

Min computer lukker ned spontant af sig selv og det virker tilfældigt
hvornår den gør det. Jeg har downloadet Asus Probe og temperaturen på CPU og
MB ligger omkring de 37-40 grader idle, og 48 grader ved load. Jeg har en
Pentium 4 Processor, så jeg er sikker på det ikke er et varme problem. Når
den lukker ned er det bare sort skærm og hele computeren genstarter. Når jeg
kommer ind i windows igen får jeg denne fejlmeddelse:

C:\WINDOWS\Minidump\Mini042004-02.dmp
C:\DOCUME~1\CHRIST~1\LOCALS~1\Temp\WERC.tmp.dir00\sysdata.xml

Error signature

BCCode : 1000008e BCP1 : C0000005 BCP2 : 80597481 BCP3 :
F3F93B68

BCP4 : 00000000 OSVer : 5_1_2600 SP : 1_0 Product : 256_1

Ved i hvad det kan være og hvorfor den gør det? Som sagt er det meget
forskelligt hvornår den gør det og jeg kan ikke finde et mønster der siger
at det er noget specielt. Min computer er 100% virus og spyware fri, og jeg
bruger firewall, så det kan heller ikke være det.

MVH

Christian

Fra : Peter

Dato : 21-04-04 20:14

"ChristianTC" <jegerendaaseslime@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
jeg
> bruger firewall, så det kan heller ikke være det.

Dette var hvad jeg fandt. Måske det kan hjælpe dig:

Error code 1000008e = "KERNEL_MODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED_M" - Most of
newsgroup comments about this error point to faulty hardware or drivers. The
hardware varies from modems, video cards, USB device to memory or sound
cards. Sometimes it proves to be hardware that it is not compatible with
Windows XP. Q310740 gives an example of this error occuring when and old
Audigy sound card driver is installed.

Peter B