MS Windows
briani 27239
Quicktime og XP
Fra : Ukendt

Dato : 20-04-04 15:09

Hejsa

Jeg bruger Quicktime til at se forskellige filmklip på nettet. Det er
fint nok. Hver gang jeg har set et klip med Quicktime så starter
"qttask" automatisk næste gang jeg starter computeren. Så skal jeg
hver gang ind under msconfig - start og fjerne det flueben.
Hvordan får jeg "qttask" til IKKE at aktivere sig selv efter
afspilning af videoklip?

Tak for hjælpen

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 20-04-04 15:30

Jakob Baunsgaard skrev:

> Hvordan får jeg "qttask" til IKKE at aktivere sig selv efter
> afspilning af videoklip?

Control Panel > QuickTime > Browser Plug-in, hvor du så fjerner
fluebenet i 'QuickTime system tray icon'.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Ukendt

Dato : 20-04-04 16:35

Takker

Fra : Morten Bowman

Dato : 20-04-04 19:47

On Tue, 20 Apr 2004 16:30:04 +0200, "Thomas G. Madsen"
<nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote:

>Control Panel > QuickTime > Browser Plug-in, hvor du så fjerner
>fluebenet i 'QuickTime system tray icon'.

Eller omdøb 'qttask' til 'qttask.exe.olde' så er du sikker

--
Morten Bowman
mortensnabelabowmanpunktumdk

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 20-04-04 16:01

Jakob Baunsgaard skrev i en meddelelse:
> [...]
> hver gang ind under msconfig - start og fjerne det flueben.
> Hvordan får jeg "qttask" til IKKE at aktivere sig selv efter

Alternativt kan du bruge QuickTime Alternative, den har ikke alt det
lir. Du kan hente den her: http://home.hccnet.nl/h.edskes/mirror.htm
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix: http://flash.to/oe-quotefix/