MS Windows
briani 27239
Fastlåse stifinderens visning i XP.
Fra : Flemming Kjær

Dato : 20-04-04 13:20

Hej Madsen

Jeg har forsøgt med din løsning, men får fejlmendingen:
"Kan ikke importeres. Den angivne fil er ikke et registreringsbasescript.
Du kan kun importere binære registreringsbasefiler fra Registreringseditor"

Jeg bruger XP-home.

Hvad kan der være galt?

med venlig hilsen
Flemming Kjær

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 20-04-04 14:13

Flemming Kjær skrev:

> "Kan ikke importeres. Den angivne fil er ikke et
> registreringsbasescript. Du kan kun importere binære
> registreringsbasefiler fra Registreringseditor"

Har du husket, at den øverste linie også skal med i reg-filen?
Altså: Windows Registry Editor Version 5.00

<news:c5bjvv.1vo.1@tgm.dyndns.dk> og <news:c5cnqj.27c.1@tgm.dyndns.dk>.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Flemming Kjær

Dato : 20-04-04 14:28

> Har du husket, at den øverste linie også skal med i reg-filen?
> Altså: Windows Registry Editor Version 5.00

> [...]

Ja, men der havde sneget sig æøå ind foran Windows.......
Da det blev fjernet virkede det.
Takker så mykket.

Men hvorfor virker det ikke når jeg laver det som et dok. i Word,
gemmer og omdøber til .Reg

mvh
Flemming

Fra : preben nielsen

Dato : 20-04-04 17:27

"Flemming Kjær" <flemmingxkjaerx@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Men hvorfor virker det ikke når jeg laver det som et dok. i
Word,
> gemmer og omdøber til .Reg

Fordi Word ikke er en "tekst-editor" og i .doc filer gemmer mange
andre oplysninger end kun den rå tekst. You know....
skriftstørrelse, farver, billeder....

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 20-04-04 14:37

Flemming Kjær skrev:

> Ja, men der havde sneget sig æøå ind foran Windows.......
> Da det blev fjernet virkede det.

Nå ok.

> Men hvorfor virker det ikke når jeg laver det som et dok. i Word,
> gemmer og omdøber til .Reg

Prøv at højreklikke på den og vælg Rediger. Så kan du se indholdet.
Der er muligvis mange flere linier end dem, der i virkeligheden er
behov for. Det er ikke unormalt at Word sviner dokumenterne til med
alt muligt ragelse. Det gør et program som Notepad ikke.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Flemming Kjær

Dato : 20-04-04 15:08

> [...]
> behov for. Det er ikke unormalt at Word sviner dokumenterne til med
> alt muligt ragelse. Det gør et program som Notepad ikke.

Takker for svaret.

mvh
Flemming