Vital Animin...
Fra : R. Ilsøe

Dato : 29-04-01 10:18

Hej Alle.

Der kører en snak om Vital Animin i ng.hund og vi er kommet ind på, om det
også er for katte... Jeg ved det kan bruges til katte, da det står i den
udførlige lap papir jeg får med når jeg køber til min hund, men hvor meget
bliver det brugt og hvad har i af erfaringer med det???

Rinnie Ilsøe
(Der er ved at være desperat, da jeg ikke kan finde et hjem til Gizmo og
nægter at aflevere ham ved dyrlægen, så nu går jeg og er gravid i 40+5 og
har en udsætning af lejligheden hængende over hovedet hvis ikke han er ude
inden D.1.5. så hvis nogen... *nede på knæ* og undskyld så min "skjulte"
salgs-annonce her, men jeg tar' gerne imod lidt hug hvis den giver pote!

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 29-04-01 12:56

Hejsa
Rinnie

Jeg har været væk fra NG et stykke tid pga pc problemer, men er med igen nu.
Gizmo?? Hankat?? Kastrat??
Jeg har 3 hunkatte der skal neutraliseres i løbet af sommeren, men har tænkt
en del på at anskaffe mig en kastrat oxo.

--
Venlig hilsen Praxis©

Fra : R. Ilsøe

Dato : 29-04-01 15:09

Hej Pernille.

Ja, Gizmo er en kastreret hankat (fylder 2 år her til Maj). Han er også
øretatoveret og meget social over for andre katte og specielt hunde (som du
vist har 4 af! så det lyder bare super godt hvis du er interesseret... Nu
kender jeg dig jo lidt fra NG'erne og du virker til at være et godt
dyremenneske. Lad os lige hoppe over i privat mail så vi kan snakke
nærmere... Du kan fange mig på gizmo@vejen-net.dk da jeg ikke lige får
tjekket min ofir mail hver dag...

Rinnie

Fra : Nina El Falaki

Dato : 29-04-01 16:13

> [...]
> inden D.1.5. så hvis nogen... *nede på knæ* og undskyld så min "skjulte"
> salgs-annonce her, men jeg tar' gerne imod lidt hug hvis den giver

Hej Rinnie

Her i kattegruppen må man faktisk godt bede om hjælp i nødsituationer.
--
Nina El Falaki
Feca somali- & bengalcats

Fra : R. Ilsøe

Dato : 30-04-01 10:59

> Hej Rinnie
>
> Her i kattegruppen må man faktisk godt bede om hjælp i nødsituationer.

OK. Det er meget lækkert. Man kan vel også sagtens kalde Gizmo for en
nødssituation, men det ser da ud til at vi har fundet et godt hjem nu!
det gav altså pote at ryge ned på knæ her inde... Så må jeg se om jeg kan
klare at leve uden katte... Det bliver skrækkeligt tomt i huset! *snøft* men
det er desværre nødvendigt.

Rinnie

Fra : Nina El Falaki

Dato : 30-04-01 11:51

> OK. Det er meget lækkert. Man kan vel også sagtens kalde Gizmo for en
> nødssituation,

Eftersom han skulle være ude i morgen, er Gizmo absolut en nødsituation

>men det ser da ud til at vi har fundet et godt hjem nu!

Stort tillykke med det

> Så må jeg se om jeg kan
> klare at leve uden katte... Det bliver skrækkeligt tomt i huset! *snøft*
men
> det er desværre nødvendigt.

Ja det er svært at leve uden kat, men glæd dig over, at han har fået et godt
hjem.

(kan ikke skrive underskrift??)