MS Windows
briani 27239
Kan man redigere i 'Sent til ...' - menuen~
Fra : Morten Bowman

Dato : 19-04-04 16:20

Hejsa
Efter at jeg skiftede mailprog kan jeg ikke længere sende vedhæftede filer
ved at hjøreklikke og vælge 'Send til ...' / Postmodtager.
Hvor i reg-basen er det?

--
Morten Bowman
mortensnabelabowmanpunktumdk

Fra : GiWeo

Dato : 19-04-04 16:54

Hejsa

I XP ligger den i "c:\documents & settings\brugernavn\sendto

Kan du ikke finde den, så klik på "funktioner->mappeindstillinger->vis
skjulte filer og mapper

--

Lars Engelhardt
webmaster@linkssiden.dk

Fra : Morten Bowman

Dato : 19-04-04 17:38

On Mon, 19 Apr 2004 17:53:39 +0200, GiWeo <giweoFJERN@hotmail.com> wrote:

>Hejsa
>
>I XP ligger den i "c:\documents & settings\brugernavn\sendto
>
>Kan du ikke finde den, så klik på "funktioner->mappeindstillinger->vis
>skjulte filer og mapper

Er gjort, men den vil stadig ikke

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 19-04-04 18:18

"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse
> Er gjort, men den vil stadig ikke
> --
> Morten Bowman
> mortensnabelabowmanpunktumdk
+++++++++++++++
Hej Morton.

Er det genvejen du ikke kan se, eller er det sendTo mappen?

Mvh. Jørgen Nielsen.

Fra : Morten Bowman

Dato : 19-04-04 18:33

On Mon, 19 Apr 2004 19:17:41 +0200, "Jørgen Nielsen"
<jorgenbs@NOMORESPAMnielsen.tdcadsl.dk> wrote:

>"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse
>+++++++++++++++
>Hej Morton.
>
>Er det genvejen du ikke kan se, eller er det sendTo mappen?

Jeg kan sagtens se den. Men når jeg højreklikker på en fil og vælger Send
til/Postmodtager, så sker der intet.
Har også kigget i: [HKEY_CLASSES_ROOT\mailto\shell\open\command] der er den
også go' nok

Fra : emj

Dato : 19-04-04 20:34

On Mon, 19 Apr 2004 19:32:56 +0200, Morten Bowman
<newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> wrote:

>Jeg kan sagtens se den. Men når jeg højreklikker på en fil og vælger Send
>til/Postmodtager, så sker der intet.
Prøv i kontrolpanel-Internetindstillinger
Faneblad Programmer
Og se, om det er det er dit foretrukne mailprogram, der står i
e-mailfeltet.
Hilsen emj

Fra : Morten Bowman

Dato : 19-04-04 21:26

On Mon, 19 Apr 2004 21:34:19 +0200, emj <emjnospam@stofanet.dk> wrote:

> Prøv i kontrolpanel-Internetindstillinger
>Faneblad Programmer
>Og se, om det er det er dit foretrukne mailprogram, der står i
>e-mailfeltet.

Jeps er også checket