MS Windows
briani 27239
Underlige Mapper
Fra : Erik Aalund

Dato : 18-04-04 18:36

Hvad er det for nogle underlige mapper der pludselig er at finde på mine
harddiske.

De hedder f.eks.:

6b6f29dde05d466c7748bc18 og
c8186cf064ef45fb1f

- og indeholder f.eks: 2 filer der hedder:

urlmon.dll
shdocvw.dll

- og yderligere en mappe der hedder: downoad - som jeg ikke kan få lov til
at åbne.

Disse underlige mapper fandt jeg pludselig på både min ekstra harddisk og
selve hovedharddisken med styresystemet. (XP Home)

Hvad sker der lige?

Det skal siges at maskinen gennem den seneste tid er blevet betydelig
langsommere.

--
Venlig Hilsen

Erik Aalund
www.aalund.esenet.dk

--
Venlig Hilsen

Erik Aalund
www.aalund.esenet.dk

Fra : emj

Dato : 18-04-04 20:06

On Sun, 18 Apr 2004 19:36:01 +0200, "Erik Aalund"
<aalund@FJERNesenet.dk> wrote:

>Hvad sker der lige?

Jeg kan ikke se noget specielt underligt i de mapper og de nævnte
filer
urlmon.dll
shdocvw.dll
Begge filer er windows Systemfiler

>Det skal siges at maskinen gennem den seneste tid er blevet betydelig
>langsommere.

Mon ikke du skulle prøve at rense med f.eks. Windows internet cleaner
http://www.neoimagic.com/download.htm
Husk at konfiguere programmet til at rense for temporære internet
filer. det vil bla.andet rense din index.dat fil, som er noget af det
mest sløvende og som kan vokse til helt uhyrlig størrelse. index.dat
skal fylde 32 kb på en ren maskine.

Hilsen emj