MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
MSN starter når jeg tænder min PC
Fra : Futte

Dato : 16-04-04 08:06

Hejsa.
Børnene har pillet i min pc. Når jeg starter min pc, starter IE med MSN
siden. Hvordan får jeg den til ikke at gå ind der ved opstart.
Mvh Lars

Fra : Muldeberg

Dato : 17-04-04 11:52

"Futte" <futte@invalid.dk> wrote in news:40810294$1$288
$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> Hejsa.
> Børnene har pillet i min pc. Når jeg starter min pc, starter IE med MSN
> siden. Hvordan får jeg den til ikke at gå ind der ved opstart.
> Mvh Lars

Gå denne vej:
Start-Kontrolpanel-Internetindstillinger-Generelt
Her kan du skrive hvilken link at du ønsker at IE skal åbne op
når du starter programmet.
Klik bagefter på Anvend, og så er den i vinkel.

--
Muldeberg aka "Mulde"
muldemail@[DELETE-THIS]yahoo.dk

Fra : Lars A

Dato : 19-04-04 08:52

> [...]
> når du starter programmet.
> Klik bagefter på Anvend, og så er den i vinkel.

Hej igen.
Det hjælper ikke meget, da det er i opstarten at windows fremtvinger start
af IE med siden MSN.
Hvis jeg starter IE normalt er det den rigtige startside der kommer op.
Mvh Lars

Fra : Muldeberg

Dato : 19-04-04 12:19

"Lars A" <lars@invalid.dk> wrote in

> [...]
> start af IE med siden MSN.
> Hvis jeg starter IE normalt er det den rigtige startside der kommer

Nå på den måde, hvis det er WinXP du har:
Der findes et smart lille program hos MS der hedder Tweak UI
hvori man kan bestemme hvad der skal startes op når man tænder for
computeren, den kan downloades her:
www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/powertoys.asp

Efter install:
I det program er der et punkt der hedder "Taskbar and Start menu"
I den gå ind under "Start Menu" og prøv at fjerne markeringen i
MSN Explorer, klik på Apply og genstart din computer for at se om
det skulle virke.

Fra : Lars A

Dato : 21-04-04 08:03

> [...]
> I den gå ind under "Start Menu" og prøv at fjerne markeringen i
> MSN Explorer, klik på Apply og genstart din computer for at se om

Tak for info, nu virker det hele igen.
Mvh Lars