MS Windows
briani 27239
XP: Kan man på en-eller-anden måde deaktiv~
Fra : Carsten J

Dato : 17-04-04 09:34

Hej!

Jeg bruger Windows XP.

Nogen gange ligger programmernes genveje i min personlige mappe
C:\Documents and Settings\Mit navn\Menuen Start

Andre gange i
C:\Documents and Settings\All Users\Menuen Start

Hvordan undgår jeg det?
Kan man på en-eller-anden måde deaktivere min personlige mappe eller
deaktive all users -
så "alt i Documents and settings" kun bliver lagt i en og samme mappe ????

--
Mvh.
Carsten

carjuntho(remove_all_this_in_the_brackets)@hotmail.com
carjuntho(fjern_dette_i_parantes)@hotmail.com
sgftr690206

Fra : Jens Jensen

Dato : 17-04-04 11:47

Næppe. Det er jo installationsprogrammet - eller rettere programmøren - der
bestemmer det. Men en række programmer spørger, om det program, man er i
gang med at installere, skal være tilgængelig for alle brugere eller kun
aktuel bruger.

Fra : Carsten

Dato : 17-04-04 12:50

Hm... Jeg hørt ellers fra en kollega at han havde gjort det - men han kunne
selvfølgelig ikke huske hvordan!

Hilsen
Carsten

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 17-04-04 13:22

"Carsten" <carjuntho@hotmail.com> wrote in news:c5r5m8$6ct$1@sunsite.dk:

> Hm... Jeg hørt ellers fra en kollega at han havde gjort det - men han
> kunne selvfølgelig ikke huske hvordan!

Generelt kan man jo sige, at i det øjeblik man vælger at afvikle en .EXE-
fil på computeren, så lever man på programmørens nåde (og kompetencer). Det
vil så vidt jeg umiddelbart kan overskue, være svært at gardere sig 100%
imod dette.

--
Jesper Stocholm http://stocholm.dk

Programmer's code comment:
//It probably makes more sense when you're stoned.