MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Gratis program til at skifte fra monitor t~
Fra : Jensen

Dato : 16-04-04 23:32

Jeg er i tvivl om det er rette gruppe. Ret mig gerne hvis det er.

Jeg vil gerne have et smart lille program, som kan skifte fra Monitor
til TVout. Det er jo møjvbesværligt at skulle højreklikke properties
etc inden man er inde på sit grafikorts menu.

Jeg ved der findes noget der hedder TVtool, men efter 15 minutter
ryger den af, for det koster penge at have full version. Men helt
ærligt det kan vel ikke være så svært at programmere et program der
laver den løsning, så findes der ikke en gratis løsning?

Fra : Søren Blom

Dato : 17-04-04 00:01

"Jensen" <Martins@hotmail.com> skrev
> [...]
> ærligt det kan vel ikke være så svært at programmere et program der
> laver den løsning, så findes der ikke en gratis løsning?

Gratis software er da altid godt, men hvorfor ikke betale de sølle 12 ? for
et program du er tilfreds med i stedet for at skulle bruge en masse energi
på at finde noget gratis software som du måske ikke er tilfreds med?

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 17-04-04 00:47

"Jensen" <Martins@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Men helt ærligt det kan vel ikke være så svært at programmere et program
der
> laver den løsning, så findes der ikke en gratis løsning?

Så må du jo igang med at programmere, når du ikke syntes det kan være så
svært

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Lothario

Dato : 17-04-04 06:43

Så er det jo dejligt at have et ATI Radeon, hvor man bare kan trykke alt-f5
for at skifte. Programmet kan jeg dog ikke hjælpe med. Jeg har selv i lang
tid ledt efter noget, men også kun stødt på tv-tool.

Moe

Fra : Lothario

Dato : 18-04-04 08:18

Jeg har ikke prøvet dette, men det er freeware:

http://fileforum.betanews.com/detail.php3?fid=966403845

Kræver at du har geforce eller tnt grafikkort

Fra : Simon Nielsen

Dato : 22-04-04 08:43

"Lothario" <lothario@webspeed.dk> wrote in message
> Jeg har ikke prøvet dette, men det er freeware:
>
> http://fileforum.betanews.com/detail.php3?fid=966403845
>
> Kræver at du har geforce eller tnt grafikkort

Jeps et meget godt program men det virkede ikke på mit GeForce 2 dengang jeg
fik det. Det bliver desuden heller ikke udviklet mere så man skal lige være
heldig at have et kort det understøtter, men ellers er TVCC et godt program,
ikke helt så mange funktioner som TVTOOL men stadig et godt program.

Mvh
Simon

Fra : Jensen

Dato : 23-04-04 22:56

On Sun, 18 Apr 2004 09:17:45 +0200, "Lothario" <lothario@webspeed.dk>
wrote:

>Jeg har ikke prøvet dette, men det er freeware:
>
>http://fileforum.betanews.com/detail.php3?fid=966403845
>
>Kræver at du har geforce eller tnt grafikkort

Tak skal du have. Det har jeg faktisk brugt engang kan jeg huske, og
det virker.
I hvert fald næsten. Min mus(i hvert fald markøren så jeg ikke kan se
hvor musen er) forsvinder dog i TV mode hvilket er lidt træls.

Det må jeg lige prøve at rode med.

Det undrer mig at jeg både i TVtool og i denne kan vælge en Dual-view,
men ikke på mit grafikkort(højreklik).
Godt nok er farverne og grafikken meget ringe på monitoren hvis jeg
vælger denne dual-view, og der kommer nogle advarsler, så måske jeg
skulle lade være med det :)

Men tak for tippet som sagt.