MS Windows
briani 27239
NTLDR Is missing
Fra : Claus Hansen

Dato : 16-04-04 16:00

Hvad betyder det og hvad gør jeg for at få rettet fejlen?
Det er en maskine med Win2k jeg skal lave for en ven og den skal helst ikke
geninstalleres...Jeg har før haft fejlen selv men kan ikke huske hvad man
skal gøre?

Fra : Karsten Jensen

Dato : 16-04-04 17:09

Claus Hansen skrev:

> [...]
> Det er en maskine med Win2k jeg skal lave for en ven og den skal
> helst ikke geninstalleres...Jeg har før haft fejlen selv men kan ikke

Der er en del på nettet om emnet http://makeashorterlink.com/?Y26F11A08

Det tog 5 sek. at copy/paste emnet ind i en Google søgeboks

--
Mvh.

Karsten Jensen

...ved svar pr email, fjern "123".

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 17-04-04 08:36

Karsten Jensen wrote:
> Der er en del på nettet om emnet
> http://makeashorterlink.com/?Y26F11A08

Yeps og løsningen jeg tænker på er link nr 2:
http://kortlink.dk/3v2

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 20-04-04 15:14

Mikael Nørrelund Andersen wrote:
> Yeps og løsningen jeg tænker på er link nr 2:
> http://kortlink.dk/3v2

Og så er "Method 2" lige afprøvet her og fungerede.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 16-04-04 17:31

Claus Hansen wrote:
[NTDLR is missing]
> Hvad betyder det og hvad gør jeg for at få rettet fejlen?

Det er noget med at installere XP på en anden
disk, kopiere nogle filer til floppy og boote
op på den. Kan desværre ikke lige finde et link
til dig, men søg på google.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 18-04-04 09:35

In article <40800a29$0$11549$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>,
nospam@mikael-noerrelund.dk says...

> Det er noget med at installere XP på en anden

Hvorfor skal han nu pludseligt rode med XP?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 20-04-04 15:13

Jesper G. Poulsen wrote:

> Hvorfor skal han nu pludseligt rode med XP?

For dem der ikke kan læse.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen