MS Windows
briani 27239
Ikoner på skrivebordet
Fra : Kim Larsen

Dato : 15-04-04 11:15

Hej i gruppen

Min gamle mor har leget med sin computer, nu har hun formået at få alle
ikoner på skrivebordet til at forsvinde. Hun kan ikke huske hvad hun lavede
og har så ringet til mig. Jeg ved ikke hvad hun har lavet, og ved ikke hvad
hun skal gøre for at få ikonerne tilbage. Er der nogen her der kan/vil
hjælpe ?

På forhånd tak for hjælpen

Kim Larsen

Fra : emj

Dato : 15-04-04 12:07

On Thu, 15 Apr 2004 12:14:54 +0200, "Kim Larsen" <Nogo31@hotmail.com>
wrote:

>Jeg ved ikke hvad hun har lavet, og ved ikke hvad
>hun skal gøre for at få ikonerne tilbage. Er der nogen her der kan/vil
>hjælpe ?

Ikke, hvis du holder hendes styrewsystem hemmeligt for os
Har hun f.eks. XP kan hun bruge systemgendannelse.
Hilsen emj

Fra : Kim Larsen

Dato : 15-04-04 13:06

> Ikke, hvis du holder hendes styrewsystem hemmeligt for os
> Har hun f.eks. XP kan hun bruge systemgendannelse.
> Hilsen emj

Hæ hæ, sorry, jo det er XP hun kører med, jeg vil prøve at få hende til at
rode med dit forslag.

Kim Larsen

Fra : Bent Mortensen

Dato : 15-04-04 14:34

"Kim Larsen" <Nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hæ hæ, sorry, jo det er XP hun kører med, jeg vil prøve at få hende til at
> rode med dit forslag.
>
> Kim Larsen

Hej Kim

Prøv først det her
Højre klik på skrivebordet vælg arranger ikoner på skrivebordet, er der
flueben i vis ikoner på skrivebordet

Fra : Kim Larsen

Dato : 15-04-04 15:51

> Hej Kim
>
> Prøv først det her
> Højre klik på skrivebordet vælg arranger ikoner på skrivebordet, er der
> flueben i vis ikoner på skrivebordet

Hej igen

Jeg har lige akurart fået snakket med min mor, og kom så med dette forslag,
og det var det der var problemet, så takker mange gange, nu kan jeg få fred
igen, til i morgen

Kim Larsen

Fra : Erik Møller

Dato : 15-04-04 14:38

Hej Prøv at højreklikke på skrivebordet, vælg arranger ikoner, afving "vis
på skrivebordet".

Erik

Fra : Kim Larsen

Dato : 15-04-04 15:52