MS Windows
briani 27239
Harddisk fejl #delayed write failed#?
Fra : Misery

Dato : 14-04-04 22:22

Hejsa..

Jeg har et stort problem med min nye harddisk, som laver en mærkelig fejl
hvilket er følgende jeg har kunne finde
delayed write failed error message when you manage files in windows
Link:
http://support.microsoft.com/?kbid=330174

Hvad skal jeg gøre, jeg er bange for at harddisken er røget benytter XP prof
med sp1 update.

Har prøvet at køre defrag hvilket ikke lykkedes da den fejl popper op og
siger den ikke kan skrive på den.

Har to af begge diske, men den ene ter sig sådan her, kører lidt server på
den og har sat som root på den der laver fejl.

Please help, den hjælp man kan hente hos microsoft er ikke muligt da den
sætter cache write automatisk i xp, samt i bios har jeg ik kunne finde noget
ligneden, tror det gælder ide harddisk, men mine er SATA diske.

VH
C.C.

Fra : Kay

Dato : 16-04-04 16:09

Misery wrote to everybody in dk.edb.system.ms-windows :

> Hejsa..
>
> Jeg har et stort problem med min nye harddisk, som laver en mærkelig
> fejl

Gå til din harddiskfremstillers hjemmeside og download det stykke software
der skal bruges til test af disken.. Gennemfør testen, så ved du om
problemet er disken eller winXP.. Hvis det er disken, må du backuppe så
meget som muligt og bytte skidtet. Ellers må du rode med
drivere/geninstallere.

Kay