MS Windows
briani 27239
Pludelige problemer med Windows\temp i Win~
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 14-04-04 11:24

Indtil for en halv snes dage siden var det sådan med temp-mappen
(altså ikke den med de midlertidige internetfiler) at der kun lagde sig
3-4 filer i den hver anden dag, og dem kunne jeg nøjes med at slette
en gang om ugen.

Men pludselig tog fanden ved mappen: Nu må jeg tømme den adskillige
gange om dagen for alskens filer inkl. mails og nyhedsmeddelelser som
jeg blot har strejfet. Har jeg brugt computeren til forskellige ting en time
eller to, så ligger der mellem 50 og 100 midlertidige filer i temp-mappen.

Hvordan reparerer en edb-novice som mig møget?

--
Mvh.: Jørgen www.emiGrandt.dk - nu med sombrero.

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 14-04-04 12:09

Jørgen Grandt fejlede i overskriften:

Der skal stå 'pludselige' ...

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 14-04-04 21:38

Start med at scanne for virus.
http://housecall.trendmicro.com/

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 15-04-04 22:48

Jens Peter Karlsen skrev:

> Start med at scanne for virus.
> http://housecall.trendmicro.com/

Jeg skannede med Norton som fandt W32.Netsky - som jeg så slettede.
Men problemerne er der stadig. Fx lægger der sig en mængde temp-filer
som begynder med wbk + et tal.

Irriterende!

--
Mvh.: Jørgen www.emiGrandt.dk - nu med sommersombrero.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 16-04-04 15:40

Næste punkt er malware/adware. Download Adaware
http://www.lavasoftusa.com/ opdater og scan. Gør det samme med spybot
http://www.safer-networking.org/