MS Windows
briani 27239
tv program på skrivebordet.
Fra : -Thomas H.-

Dato : 14-04-04 10:06

Hej..

Jeg er ikke 100% klar over om det er den rigtige gruppe jeg skriver i, så
fortæl mig lige hvis det ikke er

Jeg faldt over det screenshot her, og blev egentlig ret interesseret i det
TV program der ligger på skrivebordet der. Er der nogle der ved om det er
billedemanipulation, eller om det er et program man kan installere !?

Hvis det er et program som er installeret, er der så nogle der kender til
det ?

Link: http://www.upit.dk/files/(1)desktop.JPG

Håber på jeres hjælp.

Med Venlig Hilsen
Thomas H.

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 14-04-04 10:49

-Thomas H.- wrote:
> Hej..
>
> Jeg er ikke 100% klar over om det er den rigtige gruppe jeg skriver
> i, så fortæl mig lige hvis det ikke er

Du ramte rigtigt

> [...]
> i det TV program der ligger på skrivebordet der. Er der nogle der ved
> om det er billedemanipulation, eller om det er et program man kan

Det er et program

> Hvis det er et program som er installeret, er der så nogle der kender
> til det ?

Det er samurize
www.samurize.com

For at kunne vise programoversigten skal du have et plugin, Downloads -
Scripts & Plugins

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : -Thomas H.-

Dato : 14-04-04 11:43

"Soeren Nielsen" <soeren_nielsen_dk_scn@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er samurize
> www.samurize.com
>
> For at kunne vise programoversigten skal du have et plugin, Downloads -
> Scripts & Plugins

Tak

Har du forstand på de scripts til samurize ? Hvis du har, så er jeg lidt
nysgærrig efter at vide hvordan man får den bar frem der vise hvor langt der
er tilbage af udsendelsen.

Ved du det ?

MVH
Thomas H.

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 14-04-04 20:24

"-Thomas H.-" <condor-9@mail.xx> skrev i en meddelelse news:407d15c8$0$182$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Har du forstand på de scripts til samurize ? Hvis du har, så er jeg lidt
> nysgærrig efter at vide hvordan man får den bar frem der vise hvor langt der
> er tilbage af udsendelsen.

Hvis du bruger GetTVDK scriptet, skal du vælge Function Timebar og Drawtype Progressbar.
Find det på www.samurize.dk eller www.limdul.dk.

--
Mvh Bjarne Duelund
http://www.danbbs.dk/~duelund/pcinfo/

Fra : -Thomas H.-

Dato : 15-04-04 08:53

"Bjarne Duelund" <duelund@_REMOVE_danbbs.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis du bruger GetTVDK scriptet, skal du vælge Function Timebar og
Drawtype Progressbar.
> Find det på www.samurize.dk eller www.limdul.dk.

Tak for hjælpen, det var lige det jeg ledte efter.

MVH
Thomas H.

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 14-04-04 10:48

On Wed, 14 Apr 2004 11:05:46 +0200, -Thomas H.- wrote:

> Jeg faldt over det screenshot her, og blev egentlig ret interesseret i det
> TV program der ligger på skrivebordet der. Er der nogle der ved om det er
> billedemanipulation, eller om det er et program man kan installere !?

Det er sikkert lavet med Samurize.
http://www.samurize.com/modules/news/

--
Mvh. Lars