MS Windows
briani 27239
PGP free
Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 14-04-04 01:04

Hej,

Jeg har ingen erfaring overhovedet med PGP, men har behov for at
tjekke nogle PGP-signerede mails. For at kunne gøre det, skal jeg
have PGP free installeret, ikke?

Ifølge <http://web.mit.edu/network/pgp.html> ser det blot ud til,
at PGP free ikke er kompatibel med WinXP, eller har de bare glemt
at tilføje den til listen? Er der nogen herinde som bruger PGP free
på WinXP?

--
Hilsen
Madsen

Fra : Martin Schultz

Dato : 14-04-04 08:52

On Wed, 14 Apr 2004 02:03:50 +0200, Thomas G. Madsen wrote:

> [...]
> at PGP free ikke er kompatibel med WinXP, eller har de bare glemt
> at tilføje den til listen? Er der nogen herinde som bruger PGP free

PGP 6.x er ikke kompertibelt med winXP men PGP 8 er.

Martin
ADSL og opsætning af Cisco/Zyxel routere.

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 14-04-04 14:19

Martin Schultz skrev:

> PGP 6.x er ikke kompertibelt med winXP men PGP 8 er.

Ok. Så vil jeg prøve den.

--
Hilsen
Madsen