MS Windows
briani 27239
Kan ikke få netværk/adsl til at virke via ~
Fra : Jakob

Dato : 13-04-04 14:16

Jeg er på adsl. Forbindelse kommer ind til en router med indbygget
switch og er herfra delt til en xp og en win 98 maskine.

Det har virket, men nu er det i allerbedste microsoft stil spontant
holdt om med at fungere, og win98 maskinen ikke gå på nettet mere !!
Derfor vil jeg lige høre hvor og hvordan win98 konfigureres til at gå på
netværket/internettet ??

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Jakob

Dato : 13-04-04 14:29

In article <MPG.1ae6065bf90b83ce989703@news.get2net.dk>,
nomail@nomail.no says...
> [...]
>
> Det har virket, men nu er det i allerbedste microsoft stil spontant
> holdt om med at fungere, og win98 maskinen ikke gå på nettet mere !!

Kan lige bemærke at jeg heller ikke kan komme i kontakt med routerens
interface fra win98 via IE som jeg kan på xp maskinen.

Hygge

Jakob