MS Windows
briani 27239
Gratis Microsoft-update-cd'er
Fra : Hans Paulin

Dato : 13-04-04 06:45

Jeg har på

http://www.microsoft.com/security/protect/cd/order.asp

bestilt et par cd'er; jeg var forbløffet over at muligheden overhovedet
eksisterede.

Har muligheden været tilstede i længere tid, og kan jeg fx. om ½ år
bestille en ny cd med sidste updates?
Hans

Fra : Hans-Jørgen Sindholt

Dato : 13-04-04 08:06

"Hans Paulin" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> eksisterede.
>
> Har muligheden været tilstede i længere tid, og kan jeg fx. om ½ år

Hvornår Microsoft første gang fremsatte dette tilbud, ved jeg ikke, men
jeg fik tippet medio februar i år.
Blandt stod der at læse:

Microsoft tilbyder nu en gratis sikkerheds-cd til Windows 98/SE, ME,
2000, og XP. Cd'en indeholder alle kritiske opdateringer der er
kommet til Windows til og med oktober 2003.

Hvorvidt mulighederne for fremtidige opdateringer ad den vej foreligger,
kan jeg af gode grunde ikke skrive noget om.

Hans-Jørgen

www.sindholt.k4.dk

Kolding Kammerorkester:
www.kammermusik.k4.dk

Fra : Hans Paulin

Dato : 13-04-04 13:49

Hans-Jørgen Sindholt skrev:

> Hvorvidt mulighederne for fremtidige opdateringer ad den vej
> foreligger, kan jeg af gode grunde ikke skrive noget om.

....okay...
Hans