MS Windows
briani 27239
Hjælp...
Fra : Hugo

Dato : 12-04-04 16:10

Hej

Mine iconer på skrivebordet har en baggrundsfarve som er blå på den en
bruger og på den anden bruger er den gennemsigtig.. Hvordan lave jeg det om
så den er gennemsigtig på den anden bruger også..
Har kigget under egenskaber på skrivebordet, men kan ikke rigtig finde hvor
det skal gøres..

Håber at i kan hjælpe mig.. Skriv helt på min mail..

--
Hilsen
Brian Nørrelund Andersen

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 12-04-04 16:42

Hugo skrev i en meddelelse:
> [...]
> det om så den er gennemsigtig på den anden bruger også..
> Har kigget under egenskaber på skrivebordet, men kan ikke rigtig

Egenskaber for system(Windwos-Break)
Advanceret
Ydeevne - Indstillinger
Visuelle effekter
Markér "Brug skygger til ikoner på skrivebordet"
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix: url:http://flash.to/oe-quotefix/

Fra : Hugo

Dato : 14-04-04 06:34

Torben Greve Otzen wrote:

> Egenskaber for system(Windwos-Break)
> Advanceret
> Ydeevne - Indstillinger
> Visuelle effekter
> Markér "Brug skygger til ikoner på skrivebordet"

Jeg takker rigitg mange gange for svaret.. Men det var desværre ikke det...
Var inde og kigge, men den var slåget til. Prøvede og slå den fra og til
igen.. Uden held desværre..
Meget gerne mare hjælp..

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 16-04-04 10:39

Hugo skrev i en meddelelse:

> Jeg takker rigitg mange gange for svaret.. Men det var desværre ikke
> det... Var inde og kigge, men den var slåget til. Prøvede og slå den
> fra og til igen.. Uden held desværre..
> Meget gerne mare hjælp..

Hvis du ikke finder nogen anden løsning så findes der programmer der
laver de gennemsigtige ikon-kasser. Et af dem kunne f.eks. være dette:
url:http://www.whytehouse.com/Icon/