MS Windows
briani 27239
Startmappe i stifinder...
Fra : Brian Thomsen

Dato : 12-04-04 08:54

Hej alle

Ved godt at det måske er et simpelt spørgsmål, men jeg kan dæleme ikke huske
det længere.
Jeg vil gerne have stifinder (WinXP) til at starte op med C drevet, og jeg
har prøvet med "%SystemRoot%\explorer.exe c:" (uden "), men så starter den
konsekvent op uden mappe-panelet i venstre side, og den vil jeg have frem.
Nogle der kan hjælpe?
På forhånd tak

Mvh.
Brian Thomsen

Fra : Kurt Hansen

Dato : 12-04-04 09:04

Den Mon, 12 Apr 2004 09:54:08 +0200, skrev Brian Thomsen:

> [...]
>konsekvent op uden mappe-panelet i venstre side, og den vil jeg have frem.

Jeg har sat min Stifinder til at starte op på F-drevet med mapperne
åbnet med følgende kommando:
%SystemRoot%\explorer.exe /e,f:\

Jeg ved ikke hvorfor det virker - det er bare noget jeg har læst et
sted

Venlig hilsen
Kurt Hansen
kurt/snabel-a/towle/punktum/dk

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 12-04-04 10:12

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;307856

--
Mvh Bjarne duelund@danbbs.dk
http://www.danbbs.dk/~duelund/pcinfo/

Fra : Villy Jensen

Dato : 12-04-04 10:14

> Jeg har sat min Stifinder til at starte op på F-drevet med mapperne
> åbnet med følgende kommando:
> %SystemRoot%\explorer.exe /e,f:\

Se masser af muligheder og forklaringer på
http://www.theeldergeek.com/start_explorer_in_c_drive.htm

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Fra : Brian Thomsen