MS Windows
briani 27239
Slukke computer
Fra : HenrikF

Dato : 11-04-04 05:07

Er det muligt at sætte XP til at slukke for computeren på et givent
tidspunkt? Fx hver dag kl. 23?

Mvh. Henrik

Fra : Michael

Dato : 11-04-04 09:05

"HenrikF" <h.f@dd.dd> skrev i en meddelelse
> Er det muligt at sætte XP til at slukke for computeren på et givent
> tidspunkt? Fx hver dag kl. 23?
>
> Mvh. Henrik

Det ved jeg ikke, men du kan indstille din BIOS til det, hvis ikke pc'en er
alt for gammel.
Kig efter en funktion der hedder noget i retning af 'PowerUp' . Her kan man
indstille hvornår den skal tændes.
Jeg mener at der nogen gang er en tilsvarende mulighed for at slukke...

I øvrigt har Windows NT/XP en kommando der hedder 'shutdown'....

Hilsen Michael

Fra : kk

Dato : 11-04-04 14:49

"HenrikF" <h.f@dd.dd> wrote in message
> Er det muligt at sætte XP til at slukke for computeren på et givent
> tidspunkt? Fx hver dag kl. 23?
>
> Mvh. Henrik
> Hej,
Se her