Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Gode fotobutikker i København ?
Fra : Amund Johansen

Dato : 29-04-01 09:44

   Hei,
jeg skal til København om to uker og forsøker å finne noen
gode fotobutikker der. Jeg har funnet endel via yahoo.dk, men mange
av nettsidene til butikkene svarer ikke :( Derfor spør jeg dere:
hvem er god på utvalg og pris, primært til Canon EOS ?

mvh,
Amund
--
I'll see you on the dark side of the moon

http://home.online.no/~amunjoha/index.html

Fra : Claus Smith

Dato : 29-04-01 10:24

Jeg kan anbefale dig Bingo Foto på Roskildevej i Rødovre....du kan evt.
ringe til Per eller Jan på 36700362 og få en god pris....og du er altid
velkommen til at refere til mig.

Claus Smith - Pigefotografen

www.pigefotografen.dk

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 29-04-01 12:06

Prøv at se nærmere på FOTO/C på http://www.fotoc.dk

De ligger i gå-afstand fra Kongens Nytorv og har også meget brugt..

Hilsen
Kenneth

Fra : Rune Baess

Dato : 29-04-01 14:19

> [...]
> av nettsidene til butikkene svarer ikke :( Derfor spør jeg dere:
> hvem er god på utvalg og pris, primært til Canon EOS ?

FOTO/C http://www.fotoc.dk/ på enten holbergsgade 5 - eller hvis du kommer
til byen på en hverdag, så prøv deres PRO afdeling på gasværksvej 16
(Vesterbro), de har også meget brugt...

Ellers vil jeg anbefale Photografica http://www.photografica.dk
skindergade 41 - god betjening, og med masser af brugtudstyr.

Begge burriker ligger i Københavns centrum, og for begges vedkommende er det
bedst at komme på en hverdag om formiddagen, så er der ikke så travlt, og du
får dermed en bedre service... (Lørdage frarådes)

Rune

Fra : Rune Rasmussen

Dato : 29-04-01 14:10

Jeg må også lige endnu engang slå på tromme for kamerahuset. - Se
kamerahuset.dk for adresse og telefonnumre....

vh
Rune

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 29-04-01 16:07

> [...]
> av nettsidene til butikkene svarer ikke :( Derfor spør jeg dere:
> hvem er god på utvalg og pris, primært til Canon EOS ?
Jeg har handlet hos Foto/C (www.fotoc.dk) og de har et temmeligt stort
udvalg og flinke folk der rent faktisk ved hvad de snakker om. Den ligger
tæt på Kongens Nytorv (meget tæt på centrum).

--
` Med Venlig Hilsen | Regards ´
` H e n r i k B ø g h ´