MS Windows
briani 27239
Ændring af drevstørrelse på HD
Fra : Flemming Kjær

Dato : 09-04-04 12:48

Jeg har brugt PartionMagic til at flytte 20 GB fra drev C til drev D.
PartionMagic meldte fejl, så nu står jeg med følgende:

C: 24 Gb NTFS Primær
D: 26 Gb NTFS Logisk drev
E: 3,5 Gb FAT Logisk drev
Ikke allokeret: 20 Gb

Hvad er det nu lige jeg gør for at få de 20 Gb flyttet til D?
(Jeg kører Windows XP home)

mvh.
Flemming

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 09-04-04 13:19

Vælg at udvide drev D: i Partition Magic.

Fra : Flemming Kjær

Dato : 09-04-04 15:54

Tak. Det virkede.

mvh.