MS Windows
briani 27239
Vinduer, argh...
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 09-04-04 11:52

Greetings!

Alle vinduer har pludseligt fået et føl - Jeg kan ikke ændre visning så
det er blivende og jeg kan heller ikke ændre placering/størrelse så det
er blivende. Ændringerne er resat efter lukning af vinduet.

Jeg har leget med RegSeeker, kan den ha' ødelagt noget?
Hvor skal jeg ændre i registry, så mine vinduer bliver normale igen?

Jeg foretrækker selv at rode i databasen, fremfor at have et eller
andet smart program til det - skal noget gøres ordenligt skal man gøre
det selv.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Lars Stokholm

Dato : 09-04-04 14:30

Jesper G Poulsen skrev:

> Greetings!

Ohøj!

> Alle vinduer har pludseligt fået et føl - Jeg kan ikke ændre visning
> så det er blivende og jeg kan heller ikke ændre placering/størrelse
> så det er blivende. Ændringerne er resat efter lukning af vinduet.

Vi taler Explorer/Stifinder, ikke?

Har du husket at påføre ændringerne på alle mapper (Folder Options ->
View -> Apply to All Folders)? Måske er du vant til at have et hak i
'Remember each folder's view setting' (under samme faneblad).

> Jeg foretrækker selv at rode i databasen, fremfor at have et eller
> andet smart program til det - skal noget gøres ordenligt skal man
> gøre det selv.

Det ved du så nu. ;)

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 09-04-04 15:14

In article <slrnc7d9bh.g4.lars@stokholm.dyndns.dk>,
stokholm@despammed.com says...

> Vi taler Explorer/Stifinder, ikke?

Jo.

> Har du husket at påføre ændringerne på alle mapper (Folder Options ->

Nej, for det skal de ikke. Hvis jeg placerer et vindue et sted, så er
det ikke dér når jeg åbner det igen, men befinder sig der hvor det var
sidst jeg åbnede det. Det er filmen "En ny dag truer" om igen. :-/

> View -> Apply to All Folders)? Måske er du vant til at have et hak i
> 'Remember each folder's view setting' (under samme faneblad).

Den _er_ sat.

> Det ved du så nu. ;)

Jeg har jeg vidst hele tiden. Men hvis jeg skal anbefale andre en, for
unkyndige, smart løsning, så jeg skal jeg afprøve den selv først.
RegSeeker er dumpet med et brag

Fra : Lars Stokholm

Dato : 09-04-04 16:25

Jesper G Poulsen skrev:

> Den _er_ sat.

Okay. Hvad med den RegSeeker? - har den ikke en rollback-funktion?

> RegSeeker er dumpet med et brag

Især hvis man ikke kan fortryde sine ændringer. :)

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 09-04-04 18:31

In article <slrnc7dg2c.180.lars@stokholm.dyndns.dk>,
stokholm@despammed.com says...

> Okay. Hvad med den RegSeeker? - har den ikke en rollback-funktion?

Nej. Ikke på dette punkt.

> Især hvis man ikke kan fortryde sine ændringer. :)

X-setup og regcleaner kan det samme som RegSeeker, bare bedre

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 10-04-04 07:32

In article <MPG.1ae09ec26a48746d98a128@dtext.news.tele.dk>,
ms2mogens@ingensteder.dk.invalid says...

> Jeg har leget med RegSeeker, kan den ha' ødelagt noget?
> Hvor skal jeg ændre i registry, så mine vinduer bliver normale igen?

Nu er indstillingerne _helt_ fucked up. Hvordan reset'er man de sk*de
vinduer _helt_ ?
Jeg har ikke muligheden 'Like Current Folder' mere. Jeg har intet.