MS Windows
briani 27239
Back-web??
Fra : Ditte Hansen

Dato : 08-04-04 22:52

Hejsa

Jeg sidder og kigger lidt på MSCONFIG

Og finder et program der hedder Back-Web8876480.exe der starter op med
computeren.

Hvilken type program er det? Genkender ikke lige navnet.

Håber på hjælp.

Hilsen Ditte

----
Go' Påske

Fra : Laziter [9440]

Dato : 08-04-04 23:07

"Ditte Hansen" <ditte--@bog.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> computeren.
>
> Hvilken type program er det? Genkender ikke lige navnet.

Hej Ditte

Det er et program der bliver installeret sammen med dit logitech tastatur
eller lign., det undrede også mig da jeg første gang fandt det liggende i
msconfig, men efter lidt søgen på nettet fandt jeg frem til at det ikke er
noget farligt.

Mvh
Benjamin

Fra : Ditte Hansen

Dato : 08-04-04 23:14

"Laziter [9440]" <laziter@NOSPAMgyxi.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> msconfig, men efter lidt søgen på nettet fandt jeg frem til at det ikke er

Tak

Så er logitech endnu en gang den skumle *G*
Har haft problemer med deres messenger, anti virus programmet troede det var
en virus.

Tak for hjælpen.

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 08-04-04 23:07

"Ditte Hansen" <ditte--@bog.dk> wrote:

>Jeg sidder og kigger lidt på MSCONFIG
>
>Og finder et program der hedder Back-Web8876480.exe der starter op med
>computeren.
>
>Hvilken type program er det? Genkender ikke lige navnet.

Kan være et program der løbende opdaterer noget af din software, kig her:

http://www.pestpatrol.com/PestInfo/B/Backweb.asp

Du kan jo prøve at de-aktivere det en periode inden du sletter det helt - bare ifald du sku' komme til at savne det

<mlr>