MS Windows
briani 27239
Fejl meddelse i Win Xp Pro
Fra : Jan Andersen

Dato : 08-04-04 19:21

Hejsa.

Jeg får følgende når den er startet op.
Windows er gendannet efter et alvorligt system nedbrud.

I system logbogen kan jeg finde følgende:
Tjenesten ASPI32 kunne ikke starte pga. følgende fejl:
Den angivne fil blev ikke fundet.

Hmm....har kigget system filerne igennem og kan ikke finde en henvisning til
denne, nogen der ved hvad den bruges til?...systemet kører uden problemer!

Hvis jeg kan finde filen på xp cd´en hvor skal jeg så evt. smide den henne ?

Go påske.

*spamsikring fjern i email*

Mvh Jan

Fra : Asle Bjerva

Dato : 08-04-04 19:43

"Jan Andersen" <jeafjern@vip.cybercity.dk> skrev i melding
> [...]
>
> Hvis jeg kan finde filen på xp cd´en hvor skal jeg så evt. smide den henne
?
ASPI betyr: Advanced SCSI Programming Interface og er en fil som brukes for
eksempel av CD-R/RW,DVD/R, scannere etc.
aspi32.dll skal finnes i \windows\system mappen.

Du har kanskje flyttet på et program / avinstallert ?

--
Asle Bjerva,Oslo
For Epost: fornavn_dot_etternavn_at_oslo_dot_online_dot_no